افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه صنعتی و تولیدی با حضور مهندس نعمت زاده

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی دو پروژه صنعتی و تولیدی با حضور مهندس نعمت زاده

دنیای معدن - وزیر صنعت ، معدن و تجارت امروز طی سفر به استان البرز واحد صنعتی تولیدی خدماتی پارس فولاد جم سما (دنیلی) را افتتاح و کلنگ احداث شهرک صنعتی نجم آباد را به زمین می زند.

شرکت پارس فولاد جم سما( دانیلی) در زمینی به مساحت 140 هزار متر مربع در شهرک صنعتی اشتهارد بنا گردیده که 35000 متر مربع به کارخانه تولید و مونتاژ محصولات و 2 هزار متر مربع نیز به ساختمان فنی و اداری تخصیص یافته است.

هدف از این سرمایه گزاری بهبود توان رقابتی تولید کنندگان ایرانی در زمینه محصولات فولادی و فلزات غیرآهنی از طریق ارائه خدمات بهینه و تولید کالاهای داخلی مطابق با کیفیت جهانی گروه دنیلی می باشد.

محصولات اصلی این شرکت تولید کوره ذوب القایی با ظرفیت سالانه 2 دستگاه ، کوره ذوب قوس الکتریکی با ظرفیت سالانه 2 دستگاه ، کوره پخت آهک با ظرفیت سالانه یک دستگاه ، کوره عملیات حرارتی خلا با ظرفیت سالانه 2 دستگاه و کوره عملیات حرارتی معمولی با ظرفیت سالانه 2 دستگاه ذکر شده است.

لازم به ذکر است شرکت دنیلی ایتالیا یکی از شرکت های تولید قطعات و ماشین آلات کارخانجات قطعات فولادی است و در برخی کارخانه های فولادسازی در کشور توانسته دربخش فنی و ساخت ماشین آلات فعالیت کند.

گفتنی است: این شرکت ایتالیایی تا کنون حدود 16 کارخانه فولادسازی در قاره آسیا راه اندازی کرده که با توجه به نزدیکی شهرک صنعتی اشتهارد به فرودگاه بین المللی و باربری پیام کرج، این شهرک را برای احداث کارخانه قطعات فولادی مناسب دانسته است.

همچنین در این سفر یک روزه به استان البرز ، مهندس نعمت زاده کلنگ آغاز عملیات اجرایی شهرک نجم اباد را به زمین می زند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا