رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام تاکید کرد:

توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن برای تحقق شعار سال

توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن برای تحقق شعار سال

گروه معادن - رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام تاکید کرد: توان فنی کارشناسان سازمان نظام مهندسی معدن برای تحقق شعار سال به کار گرفته می شود.

به گزارش ماین نیوز، هدایت اسدی امروز در گردهمایی سازمان های نظام مهندسی معدن و معاونین معدنی استان های غرب کشور اظهار داشت: با توجه به وضعیت حاکم بر معادن کشور و استخراج با ظرفیت پایین، در صورت پرداخت تسهیلات مناسب و سایر حمایت های نرم افزاری ازمعادن نیمه فعال و تعطیل توسط دولت، خود به خود شاهد رونق کسب و کارهای جدید، به کارگیری مسئولان فنی معادن و جذب فارغ التحصیلان مهندسی معدن خواهیم بود.

وی اضافه کرد: سازمان نظام مهندسی معدن که از ساختاری کاملا مهندسی و فنی تشکیل شده است قابلیت های فراوانی برای حمایت و پشتیبانی از معادن کشور دارا می باشد که بایستی از این ظرفیت و قابلیت ها بهره گیری لازم به عمل آید.

اسدی با اشاره به اهداف این گردهمایی اضافه کرد: بررسی راهکارهای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی - تولید و اشتغال در بخش معدن و صنایع معدنی با استفاده از ظرفیت های سازمان نظام مهندسی در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: موضوع دیگری که از دلایل تشکیل گردهمایی های منطقه ای می باشد، بررسی راههای تبادل اطلاعات فنی و خدمات مهندسی بین این استان ها است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان ایلام تصریح کرد: تلاش می شود راه های فعال سازی میز صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی برای بهره گیری از تسهیلات و ظرفیت صندوق در زمینه اکتشاف، استخراج و فرآوری معادن مورد بررسی قرار گیرد.

اسدی در پایان این گردهمایی اظهار داشت: علاوه بر تنظیم بیانه پایانی، بیش از ۲۲ مصوبه پیشنهاد و تفاهم شده است که پس از ویرایش و تنظیم نهایی در قالب نامه مشترک استان های غرب کشور به دبیرخانه شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی معدن اعلام می شوند.

گردهمایی اعضای هیات مدیره سازمان های نظام مهندسی معدن و معاونین معدنی سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان های ایلام، کرمانشاه، همدان، لرستان و خوزستان به مدت یک روز در محل هتل زاگرس ایلام برگزار شد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا