برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فولاد ایران در تبریز

برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع فولاد ایران در تبریز

گروه صنایع معدنی >فولاد - سیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع فولاد، معادن، فلزات، ریخته گری، متالوژی و تجهیزات وابسته ایران از 6 تا 9خرداد سال جاری در تبریز برگزار می شود.

به گزارش ماین نیوز، نمایشگاه یادشده همزمان دو نمایشگاه بین المللی در زمینه های ماشین آلات و ماشین ابزار و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق ایران نیز را در خود جای داده است.

این نمایشگاه ها با استقبال مناسب کارخانجات تولیدی و شرکت های بازرگانی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، البرز، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، فارس، اردبیل، گیلان، قزوین، زنجان، یزد، گلستان، قم و مرکزی برگزار می شود.

براساس این گزارش نمایندگی کشورهای ترکیه، چین، تایوان، کره جنوبی، ایتالیا، فرانسه، چک، اوکراین، روسیه، انگلستان، آلمان، اسپانیا، آمریکا، تایلند، هندوستان، دانمارک و لهستان نیز در این نمایشگاه های بین المللی شرکت می کنند.

ماشین آلات راهسازی، معدنی، عمرانی، لیفتراک، ادوات و ماشین آلات حمل و نقل، انواع ماشین ابزار، انواع ابزار آلات برقی، تجهیزات خطوط تولید، انواع مشین برش، فرز، تراش، گیوتین، رول فرم و هزاران تجهیزات وابسته در این نمایشگاه عرضه می شود.

این نمایشگاه های بین المللی از ساعت 15 تا 21 در سالن های پروین اعتصامی و شهریار آماده بازدید صنعتگران و بازرگانان صنایع فولاد، ماشین آلات و ماشین ابزار و اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق خواهد بود.

نمایشگاه بین المللی تبریز با شش سالن سرپوشیده با عناوین استاد شهریار، پروین اعتصامی، امیر کبیر، آذربایجان، سهند و ستارخان سالانه میزبان حدود 50 نمایشگاه داخلی و بین المللی است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا