/بازنشستگی رسول ساعی پس از 17 سال/

غلامرضا فروغی‌نیا مدیر جدید روابط عمومی فولاد خوزستان شد

غلامرضا فروغی‌نیا مدیر جدید روابط عمومی فولاد خوزستان شد

گروه صنایع معدنی >فولاد - با بازنشستگی رسول ساعی، غلامرضا فروغی نیا در مسند مدیر روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان قرار گرفت.

به گزارش ماین نیوز، فروغی نیا که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت اقتصاد است، پیش از این و طی 8 سال گذشته واحد بورس و امور سهام شرکت را از بدو تشکیل آن اداره کرده است.

فروغی نیا که پیش از این در یک دوره امور رسانه ای را در روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان و انتشار نشریه داخلی شرکت نیز بر عهده داشته، همچنین از بنیادگذاران و فعالین مطبوعات خوزستان است و گزارشات و مصاحبه های تاثیرگذارش در استان خوزستان در سال های اخیر مورد توجه افکار عمومی و جامعه مطبوعاتی بوده است.

غلامرضا فروغی نیا همچنین یک چهره حماسی مربوط به دوران دفاع مقدس در خوزستان به شمار می رود. وی از بنیان گذاران سپاه پاسداران سوسنگرد در ابتدای جنگ تحمیلی و دارای تالیفاتی در زمینه دفاع مقدس است که خاطرات و همرزمانش را در میان سرداران و فرماندهان سابق و کنونی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای بنامی چون سردار شهید علی هاشمی می توان یافت.

روابط عمومی شرکت فولاد خوزستان با بیش از 50 نفر کارمند و بیش از چهار دهه فعالیت، از ادارات بزرگ روابط عمومی در سطح استان خوزستان است که از دیرباز در مقیاس کشوری و در سطح صنایع بزرگ معدنی کشور نیز به عنوان یک روابط عمومی فعال و طراز نخست مطرح بوده و اداره آن از مشاغل مهم در صنعت فولاد کشور و صنایع خوزستان به شمار می رفته است.

به لحاظ تاثیرات و خدمات اجتماعی شرکت فولاد خوزستان در منطقه، مسئولان اجرایی و محافل غیررسمی و حتی روحانیت استان حساسیت ویژه ای برای آن قائل هستند و این درجه از اهمیت، به ویژه در انتخاب مدیر روابط عمومی همواره مدنظر مدیران عامل فولاد خوزستان در دوره های مختلف بوده است.

مهندس رسول ساعی 17 سال در این پست، امور روابط عمومی شرکت مهم و صنعتی فولاد خوزستان را به خوبی اداره کرده بود. وی به دلیل صبغه مذهبی و سابقه 80 ساله سکونت خانواده پدری در اهواز، از ارتباطات نزدیکی با بیوت علما و روحانیون طراز اول استان برخوردار بود و منش دوستانه و حرفه ای او در روابط عمومی باعث شده بود که به عنوان چهره ماندگار روابط عمومی در خوزستان معرفی شود. ساعی در شرایطی از خدمت در شرکت فولاد خوزستان بازنشسته می شود که خدمات و فعالیتهای شایانی از او در این عرصه به یادگار مانده و چهره بشاش و اندیشه مثبتی از وی در خاطره همکاران دیرینش باقی مانده است.

حال با سابقه ذکر شده و تکیه چهره ای رسانه ای و شناخته شده بر این مسند، کارکنان شرکت فولاد خوزستان منتظر ایجاد تحولی اساسی در ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی شرکت از سوی این فعال سیاسی فرهنگی هستند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا