عضو کمیسیون تلفیق برنامه خبر داد

گزارش کارگروه‌ها به کمیسیون برنامه ششم امروز ارائه می‌شود

گزارش کارگروه‌ها به کمیسیون برنامه ششم امروز ارائه می‌شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - ایرج ندیمی در مورد وضعیت بررسی برنامه ششم توسعه در مجلس اظهار داشت: تقسیم کار خوبی در کارگروه‌های مختلف برنامه صورت گرفته و مواد برنامه میان این کارگروه‌ها توزیع شده است.

به گزارش ماین نیوز، عضو کمیسیون تلفیق برنامه ششم با بیان اینکه امروز تمامی کارگروه‌ها گزارش مربوط به بررسی برنامه ششم را به کمیسیون تلفیق ارائه خواهند داد، تصریح کرد: طبق زمان‌بندی کمیسیون تلفیق برنامه ششم ظرف هفته جاری تشکیل و جمع‌بندی صورت خواهد گرفت، همچنین فرصت ارائه پیشنهادات نمایندگان در برنامه هفته آینده انجام خواهد شد و پس از آن نیز در صحن مجلس به بحث و بررسی گذاشته می‌‌شود.

این نماینده مجلس با اشاره به تغییرات شکلی و محتوایی در بخش‌هایی از برنامه ششم تصریح کرد: برای حمایت از صندوق فولاد و تامین اجتماعی تغییراتی در مواد پیشنهاد و همچنین در موضوع ارتباطات نیز مباحثی پیش‌بینی شده است.

ندیمی ادامه داد: در کارگروه زیربنایی 12 تغییر اساسی وجود دارد و موضوع هدفمندی یارانه‌ها از لحاظ محتوا و شکل تغییری نداشت.

این نماینده مجلس یادآور شد: مباحث مربوط به صندوق توسعه ملی نیز براساس سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه نیز مبنا قرار گرفته است.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا