پیشرفت شغلی بستری برای نوآوری و توسعه / هنرمند پرکاری که هیچ گاه ایستادن را تجربه نمی کند

پیشرفت شغلی بستری برای نوآوری و توسعه / هنرمند پرکاری که هیچ گاه ایستادن را تجربه نمی کند

اقتصاد > بازارکار - تجارب جهانی نشان می دهد در جوامعی که راههای پیشرفت شغلی فراهم شده و فرصت و بستر مناسب برای رشد و نوآوری ایجاد شده ،مسیر توسعه سریع تر پیموده می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود یادداشتی نوشته است:

تجارب جهانی نشان می دهد در جوامعی که راههای پیشرفت شغلی فراهم شده و فرصت و بستر مناسب برای رشد و نوآوری ایجاد شده، مسیر توسعه سریع تر پیموده می شود.

هرگاه روح جمعی یک جامعه میل به موفقیت داشته باشد و انگیزه و شوق موفقیت در افراد تقویت شود، حرکت جامعه در مسیر رشد و پیشرفت شتاب می گیرد.

یک تفاوت به ظاهر ساده ،اما عمیق بین جوامع توسعه یافته و یا تازه صنعتی شده و جوامعی که هنوز دوران طولانی گذار را طی می کنند، وجود دارد و آن درجملات ساده ای نظیر 'جامعه جویای موفقیت، افراد جویای موفقیت' نهفته است.

جامعه ای که در آن ساختارهای زمینه ساز برای موفقیت افراد، فرصت رقابت بیشتری فراهم می آید، در این گونه جوامع، افراد احساس می کنند که زمینه موفقیت آنها وجود دارد و منجر به بهبود روش زندگی آنها خواهد شد.

وقتی افراد امید و میل به موفقیت دارند ،دیگر برخی از نارساییهای فیزیکی برایشان اهمیت چندانی ندارد ، بلکه این ذهنیت آنهاست که سبب بروز خلاقیت ها و موفقیت شان می شود.

ایران امروز، باید ساختارهای اجتماعی را به گونه ای دگرگون سازد که در آن میل به پیشرفت ، جهش یابد و روح امید را بیش از پیش در جوانها بدمد تا با چشم اندازی از موفقیت؛ شور و نشاط برای دستیابی به رشد و توسعه در جامعه پدید آید.

افراد کم توان زیادی در ایران وجود دارند که در مسیر رشد ، راه خود را به خوبی پیموده و در زمینه های مختلف افتخار آفرین شده اند.

وی میترا فرازنده، بانوی معلول 35  ساله تالشی با 35 سانتیمتر قد، هنرمند پرکاری که هیچ گاه ایستادن را تجربه نمی کند، مثال زده است و نوشته ، دیدن هنر قابل تحسین این هنرمند در زمینه نقاشی درسی است برای همه افراد جامعه ،امروز همه به این بانوی هنرمند افتخار می کنیم.

گفتنی است بانوی یاد شده یکی از معلولان کشور است که با وجود شرایط دشوار جسمانی ،هیچگاه از تلاش بازنمانده و موضوع نقاشی فرازنده طبیعیت زیبای شمال است که در آنجا زندگی می کند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا