بر اساس داده های پلتس

تثبیت قیمت های میلگرد در آسیا

تثبیت قیمت های میلگرد در آسیا

قیمت های میلگرد وارداتی به آسیا در روز پنجشنبه ثابت مانده زیرا عمده ترین بازار مصرف در هنگ کنگ و سنگاپور راکد بوده است .

 

به گزارش استیل پدیا، قیمت های میلگرد وارداتی به آسیا در روز پنجشنبه ثابت مانده زیرا عمده ترین بازار مصرف در هنگ کنگ و سنگاپور راکد بوده است . ارزیابی  Platts برای میلگرد با قطر 16 تا 20 میلیمتر گرید BS500 در قیمت 302 دلار FOB چین بدون تغییر مانده است.

 

دوکارخانه فولاد چینی یکی از شرق این کشور و دیگری از جنوب تأیید کرده اند که خریداران علاقه ای به خرید ندارند . آنها قبلاً هم از نوسان شدید قیمت ها در بازار داخلی چین ابراز نگرانی کرده بودند . همینک رنج قیمت زیر 300 دلار CFR هنگ کنگ و سنگاپور است که برای کارخانه های بزرگ چین قابل پذیرش نیست .

 

در هفته گذشته زمانی که قیمت ها افزایش یافت دلالان مقداری از موجودی مورد نیاز خود را خریداری کرده بودند اما هنوز به 40 تا 50 هزار تن میلگرد نیاز دارند و با وجود خریدهای اخیر خود  ممکن است مجدداً برای خرید وارد بازار شوند .  

 

یک تاجر از شرق چین می گوید : قیمت های میلگرد در هنگ کنگ به 296 دلار رسیده است و بعید به نظر می رسد دلالان با قیمت بیش از 300 دلار CFR خرید کنند .

 

شنیده شده که لائوس محموله ای برای ماه آگوست را با قیمت 310 دلار CFR هوچی مین سفارش داده است که گفته می شود قیمت بالای آن بدلیل قطر 10 میلیمتری میلگرد های مورد معامله بوده است که مسلماً نسبت به میلگرد با قطر 16 تا 20 میلیمتر 10 دلار گرانتر است .

 

منبع : Platt


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران