تولید ۲۲۸ هزار تن زغال‌سنگ خام در معدن زغال‌سنگ طبس

تولید ۲۲۸ هزار تن زغال‌سنگ خام در معدن زغال‌سنگ طبس

مدیرعامل معدن زغال سنگ پروده طبس از تولید ۲۲۸ هزار تن زغال سنگ خام در معدن پروده طبس در سه ماه نخست امسال خبر داد. رمضان کریتی‌ثانی اظهار داشت: میزان تولید زغال‌سنگ خام شرکت زغال‌سنگ پروده طبس در 3 ماهه اول سال بالغ بر 228 هزار تن بوده که عملیات استخراج از کارگاه لانوال W0 در تاریخ 16 خرداد 1394 پایان یافت. او تصریح کرد: در حال حاضر تجهیزات در حال بازیابی و آماده‌سازی برای انتقال به کارگاه لانگوال W2 است و میزان تولید کنسانتره زغال‌سنگ در کارخانه زغال‌شویی این شرکت در 3 ماهه نخشت سال حدود 74 هزار تن بوده است.

 

کریتی‌ثانی بیان کرد: میزان حفریات زیرزمینی (پیشروی) شرکت در سه ماهه اول سال94 حدود یک هزار و 550 متر است که بالاترین نرخ پیشروی این مقطع زمانی در مقایسه با تمامی ادوار بهره‌برداری (از سال 1387 تا کنون) محسوب شده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد 62 درصدی داشته است.

 

مدیرعامل شرکت زغال‌سنگ پروده طبس افزود: شرکت زغال‌سنگ پروده طبس اصل مدیریت و کار جهادی را به عنوان یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی همواره در دستور کار خود قرار داده است که با تلاش، همدلی و همزبانی مجموعه کارکنان، موفق به پیشبرد اهداف برنامه در حوزه‌های مختلف فعالیت خود شده است.

 


استیل پدیا خبر و گزارش معدن و زغالسنگ فوق را از خبرگزاری تسنیم بازتاب نموده است.

بازگشت به شاخه اخبار معادن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران