ادعای تولیدکنندگان ورق پوشش دار عربستان سعودی

طراحی و تولید ورق گالوانیزه رنگی با قابلیت ذخیره سازی انرژی

طراحی و تولید ورق گالوانیزه رنگی با قابلیت ذخیره سازی انرژی

تولیدکنندگان ورق پوشش دار عربستان سعودی (Unicoil) ورق گالوانیزه رنگی طراحی نموده اند که قابلیت ذخیره سازی انرژی را دارا می باشد . این محصول جدید که شینکو (Shinko) نام دارد برای اولین بار در خاورمیانه تولید می شود .

 

به گزارش استیل پدیا، اغلب ورق های گالوانیزه رنگی در نمای ساختمان ها کاربرد دارد و در مناطق گرمی چون عربستان بیشتر از ورق گالوانیزه سفید استفاده می شود زیرا گرمای کمتری جذب می کند .

 

یونیکویل می گوید : بیشتر مشتریان ما تمایل به استفاده از رنگهای دیگری از ورق گالوانیزه دارند گرچه این را هم می پذیرند که این ورق ها جذب گرمای بیشتری خواهد داشت ، طبق ادعای یونیکویل این محصول جدید گرمائی که بطور ناخواسته به ساختمان نفوذ می کند را برای مصارف دیگر ذخیره می سازد .

 

به گفته یونیکویل با همکاری هائی که بین آنها و کارخانه های تولید رنگ به عمل آمده از رنگ آمیزی هوشمند در تولید انواع گوناگون ورق های رنگی استفاده می شود و این مشکل را مرتفع ساخته است .  

 

گفته شده عملکرد اینگونه رنگ آمیزی از طریق مکانیزم انعکاس خورشید و جذب انرژی است و تضمین شده اکثر نور خورشید به سمت خارج انعکاس یابد و نفوذ گرما در داخل ساختمان به حداقل برسد . با این حساب از تجهیزات خنک کننده در ساختمان کمتر استفاده می شود و مصرف انرژی پائین می آید .

 

یونیکویل می گوید : این محصول جدید از نگرانی ها بابت دما و گرما در محصولات فولادی می کاهد  بنابراین انعطاف پذیری و عمر مفید ساختمان ها را افزایش می دهد .  


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان 

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران