اردشیر سعد محمدی

هشت طرح مهم ذوب آهن تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد

هشت طرح مهم ذوب آهن تا پایان سالجاری به بهره برداری می رسد

مدیر عامل شرکت ذوب آهن اصفهان از افتتاح و بهره برداری از هشت طرح مهم این شرکت تا پایان سال جاری خبرداد.

 

به گزارش استیل پدیا اردشیر سعدمحمدی روز سه شنبه در آیین نکوداشت انتشار هزارمین شماره هفته نامه آتشکار در بیست و دومین سال انتشار این نشریه اظهارکرد: تا پایان سالجاری هشت پروژه مهم در ذوب آهن اصفهان به بهره برداری می رسد که تولید ریل و تیرآهن بال پهن از مهم ترین آنهاست.

 
وی افزود : تیرآهن بال پهن، جایگزین تیر ورق در صنعت ساختمان خواهد شد و به لحاظ هزینه، ایمنی و مقاومت ساختمان، تحولی در این حوزه ایجاد می کند که برای اطلاع رسانی مناسب آن همایشی باحضور مهندسین و دست اندرکاران صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

 
مدیر عامل ذوب آهن اصفهان در این آیین با قدردانی از تلاش و زحمات دست اندرکاران هفته نامه آتشکار در طی 22 سال گذشته، افزود: این نشریه یک ابزار و کانال کارآمد برای ذوب آهن اصفهان است که هدف آن متناسب با اهداف و استراتژی های شرکت می باشد و باید حرکت این مجموعه عظیم صنعتی به سوی این اهداف را تسهیل کند.

 
محمدرضا کجباف مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان نیز در این آیین هدف از برگزاری این همایش را ارتباط و تعامل بیشتر با رابطین خبری و تمامی افرادی است که به نوعی در جریان اطلاع رسانی شرکت ذوب آهن اصفهان بویژه هفته نامه آتشکار و ماهنامه فولاد نقش دارند. وی افزود: تلاش هفته نامه آتشکار طی 22 سال گذشته، روشنگری ، شفاف سازی و تنویر افکار عمومی بوده که برای سازمان اهمیت اساسی دارد.

 
مدیر روابط عمومی شرکت به لزوم گسترش فعالیت های رسانه ای در حوزه شبکه های اجتماعی و مجازی نیز اشاره نمود و افزود: دست یابی به اهداف ارتباطی سازمان، مستلزم همکاری تمام بخش های شرکت، مدیران، کارشناسان و همکاران تلاشگر ذوب آهن می باشد.

 
کجباف با قدردانی از دست اندرکاران روابط عمومی شرکت ذوب آهن اصفهان ، یاد و خاطره مرحوم حجتی اولین مدیر روابط عمومی شرکت ذوب آهن را گرامی داشت.

 
در پایان لوح تقدیر این همایش توسط دکتر سعد محمدی مدیرعامل شرکت به مسئولین سابق و فعلی روابط عمومی ذوب آهن اصفهان اهدا شد.

 
هفته نامه آتشکار مهم ترین رسانه شرکت ذوب آهن اصفهان است که با تیراژی در حدود 7 هزار نسخه آخرین رویدادها و دستاوردهای این شرکت را منتشر می کند.

 
این نشریه فعالیت خود را همزمان با بهره برداری شرکت از سال 1350 آغاز کرد و سپس با نام نشریه فولاد به کار خود ادامه داد.

 
در سال 1373 بر اساس سیاست های رسانه ای شرکت ، ماهنامه فولاد به مباحث تخصصی صنعت فولاد پرداخت و یک نشریه داخلی نیز با نام آتشکار که برگرفته از سخت ترین شغل شرکت است، آغاز به کار کرد. 


استیل پدیا | مرجع خبر و تحلیل صنعت فولاد ایران و جهان

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران