معرفی کتاب :

با کتاب بنیادهای اقتصادی در بازار ارز ، دیدی جدید به بازار ارز پیدا کنید

با کتاب بنیادهای اقتصادی در بازار ارز ، دیدی جدید به بازار ارز پیدا کنید

در این کتاب هدف اصلی آشنایی با تجزیه و تحلیل بنیادی است تا بدان وسیله توانایی تفسیر داده های اقتصادی و تاثیرات آن بر روی داد و ستدهای جهانی ارز ایجاد می شود.

 

مبادله در بازار ارز به شکل امروزی آن،صنعت دیر پایی نیست. سرمایه گذاران از اوایل دهه 1970 زمانی که نرخ های مبادله ارز آزادی عمل بدست آورند، با این بازار بزرگ و پیچیده رفته رفته آشنایی بیشتری پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، در طی یک دهه گذشته با گسترش ارتباطات و فراگیر شدن داد و ستد های الکترونیکی معامله گران ایرانی نیز به سرمایه گذاری در بازارهای جهانی ارز اشتیاق نشان دادند. از آنجایی که دانش اقتصاد نقش محوری در تعیین نرخ های مبادله ارز دارد، همزمان با گسترش تحلیل بازارهای مالی نیاز به بهره گیری از رویکرد بنیادی بیش از پیش احساس می شود.

تورم،اشتغال،اختلاف نرخ بهره و کـسری های تجاری تنها بخش کوچکی از نماگرهای قابل بررسی هستند.

چالش واقعی برای سرمایه گذاری خصوصی در مبادله ارز لحظه ای است که حقایق و واقعیت های بازار ارز از راه می رسند و داد و ستدها بر اساس آن شکل می گیرد.

به راستی محیط بازار علاوه بر رابط ها، معادلات ریاضی، خطوط و منحنی های هندسی به چیزهای بیشتری نیاز دارد و به طور ساده باید گفت:بازار فراتر از اینها را خواستار است.

کتاب بنیادهای اقتصادی در بازار ارز، نوشته محمد مساح از انتشارات چالش یکی از این کتاب هایی است که دیدی جدیدی را در بازار ارز به روی شما می گشاید.

این کتاب در 12 فصل مجزا نگارش شده است که هدف اصلی آن، آشنایی با تجزیه و تحلیل بنیادی است تا بدان وسیله توانایی تفسیر داده های اقتصادی و تاثیرات آن بر روی داد و ستدهای جهانی ارز ایجاد شود.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا