با اعطای مدرک دیپلم بورس:

چهارمین دوره دانش افزایی و ارتقای مهارتی هنرآموزان به پایان رسید

چهارمین دوره دانش افزایی و ارتقای مهارتی هنرآموزان به پایان رسید

چهارمین کارگاه دانش افزایی و ارتقای مهارت کاربردی رشته مهارتی بورس و اوراق بهادار بعد از ظهر امروز پس از سه روز فعالیت با حضور 30 نفر از هنرآموزان در مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار به کار خود خاتمه داد.

چهارمین دوره کارگاه ‌های آموزشی دانش افزایی و ارتقاء مهارتی هنرآموزان رشته مهارتی بورس و اوراق بهادار (دیپلم بورس) که به همت مدیریت آموزش و فرهنگ‌ سازی شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برگزار شده بود، به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، چهارمین کارگاه دانش افزایی و ارتقای مهارت کاربردی رشته مهارتی بورس و اوراق بهادار بعد از ظهر امروز پس از سه روز فعالیت با حضور 30 نفر از هنرآموزان در مرکز آموزش سازمان بورس و اوراق بهادار به کار خود خاتمه داد.

این رشته در مقطع دیپلم در شاخه کار دانش در پی تفاهم سازمان بورس واوراق بهادار با آموزش و پرورش در سال 1393 به جمع رشته های تحصیلی کاردانش اضافه شده است.

هر سال با هدف به روز شدن دانش و مهارت، هنرآموزان این دوره تحت عنوان آموزش‌ های ضمن خدمت برای دبیران این رشته تحصیلی برگزار می‌شود. هم اکنون این رشته تحصیلی در هنرستان‌ های بیش از 10 استان اجرا می ‌شود.

هنرآموزان در این دوره آموزشی با مفاهیمی از قبیل ساختار بازار سرمایه، انواع بورس ها و کارکردهای آنها، انواع ابزارها و نهادهای مالی و کارکرد آنها، مبانی روش های تحلیلی بازار سرمایه از قبیل تحلیل تکنیکال و بنیادی، تجریه و تحلیل صورت های مالی و بالاخره قوانین و مقررات بازار سرمایه آشنا شدند.

در آخرین روز این کارگاه‌ های آموزشی، هنرآموزان ضمن بازدید از تالار معاملاتی شرکت بورس اوراق بهادار تهران و حضور در این شرکت، با سامانه‌های معاملاتی بازار سرمایه و برخی از پایگاه ‌های اینترنتی مشابه مانند کدال(Codal.ir) و پایگاه اینترنتی مدیریت فناوری بورس تهران(Tsetmc.ir) آشنا شدند و در نهایت با دریافت پکیج معرفی بازار سرمایه در قالب محصولات انتشارات بورس این کارگاه ‌ها به پایان رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا