۱۲۰ ساعت بعد از ضرر معامله نکنید تا ذهن شما آرام شود

۱۲۰ ساعت بعد از ضرر معامله نکنید تا ذهن شما آرام شود

وقتی که شما معامله ضرردهی انجام می دهید نوعی غم سراسر وجود شما را فرا می گیرد. غم فاکتوری است که به دنبال خود استرس و اضطراب را نیز به همراه دارد و مجموعه این عوامل باعث می شود که غلط ترین کار را در بدترین موقع انجام دهید. یعنی در زمان نامناسب عکس العمل نامناسب.

قطعا بارها برای شما پیش آمده که بعد از ضرر در بازار دست به حرکات انتحاری زده و با گرفتن حجم های بالا قصد انتقام گرفتن و برگرداندن ضرر معامله قبلی کرده اید.در چنین مواردی طبق تجربه، کمتر از 10 درصد مواقع امکان جبران وجود دارد و بالای ۹۰ درصد معامله بعدی نیز در ضرر فرورفته و حساب شما در معرض خطر قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، وقتی که شما معامله ضرردهی انجام می دهید نوعی غم سراسر وجود شما را فرا می گیرد. غم فاکتوری است که به دنبال خود استرس و اضطراب را نیز به همراه دارد و مجموعه این عوامل باعث می شود که غلط ترین کار را در بدترین موقع انجام دهید. یعنی در زمان نامناسب عکس العمل نامناسب.

طبق تحقیقی که محققان بلژیکی انجام داده اند در میان ۲۷ نوع احساس، غم بیشتر از همه طول می کشد تا آثار هورمونی آن در بدن محو یا کمرنگ شود در حالی که شرم، شگفتی، ترس، انزجار، بی حوصلگی، خشم یا احساس آرامش، گذرا تر هستند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا