کاهش صادرات نفت عربستان بازار طلای سیاه را بهم زد

کاهش صادرات نفت عربستان بازار طلای سیاه را بهم زد

پیش بینی کاهش صادرات نفت خام عربستان در ماه آگوست منجر به رشد قیمت نفت برنت در بازارهای جهانی شد. در حالی که قیمت نفت آمریکا در پی افت شاخص دلار و همچنین انتقاد ترامپ از افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی این کشور با افت همراه شد.

قیمت نفت برنت در معاملات آخرین روز هفته با افزایش نسبی همراه شد و هر بشکه از این کالا معادل 72 دلار و 99 سنت معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، پیش بینی کاهش صادرات نفت خام عربستان در ماه آگوست منجر به رشد قیمت نفت برنت در بازارهای جهانی شد. در حالی که قیمت نفت آمریکا در پی افت شاخص دلار و همچنین انتقاد ترامپ از افزایش نرخ بهره توسط بانک مرکزی این کشور با افت همراه شد.

در این بازارها، قیمت نفت برنت دریای شمال رشد 0.5 درصدی را از آن خود کرد در حالی که قیمت نفت وست تگزاس با کاهش 0.1 درصدی مواجه شد و به هر بشکه 68 دلار و 13 سنت رسید.

در بازار جهانی طلا، قیمت هر اونس طلا با افزایش 0.6 درصدی مواجه شد و هر اونس از این کالا معادل یک هزار و 231 دلار به معامله رسید.

در رینگ فلزات لندن، قیمت آلومینیوم به هر تن دو هزار و 45 دلار رسید. مس لندن نیز معادل هر تن 6 هزار و 151 دلار مبادله شد.

هر تن سرب دو هزار و 138 دلار و هر تن نیکل 13 هزار و 515 دلار معامله شد. قیمت قلع نیز به هر تن 19 هزار و 477 دلار رسید و  هر تن روی دو هزار و 584 دلار مبادله شد. 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا