۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی واگذار می‌شود

۱.۷ میلیارد سهم دولت در یک شرکت فولادی واگذار می‌شود

گروه صنایع معدنی >فولاد - ۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین در روز دوم مردادماه واگذار می شود.

 به گزارش ماین نیوز،100  درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین شامل یک میلیارد و 718میلیون و 162 هزار و 400سهم توسط سازمان خصوصی سازی در روز دوم مردادماه امسال واگذار می شود.

این میزان سهام به ارزش پایه هر سهم 901ریال و ارزش کل پایه یک هزار و 629 میلیارد و 541 میلیون و 392 هزار ریال، به صورت 10درصد نقد و بقیه اقساط 8ساله از طریق مزایده واگذار خواهد شد.

این گزارش می افزاید: مبلغ سپرده شرکت در مزایده 100 درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین نیز 48 میلیارد و 886میلیون و 241 هزار و 760 ریال تعیین شده است.

این گزارش می‌افزاید: شرکت لوله گستر اسفراین یکی از شرکت‌های تحت پوشش سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو) که به عنوان تنها تولیدکننده لوله‌های فولادی بدون درز شامل لوله‌های جداری_مغزی مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به عنوان بزرگترین تأمین کننده مواد اولیه مورد نیاز احداث شده است.

این شرکت دارای پنج خط تولیدی شامل خط نورد_خط عملیات حرارتی_خط تکمیلی کیسینگ_خط تکمیلی تیوبینگ_خط کوپلینگ(اتصالات) بوده و با 642 نفر پرسنل در حال تولید و عرضه محصولات خود (از سایز 1/9 تا 16 اینچ) به بازار مصرف می باشد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا