معرفی کتاب:

تبدیل استراتژیک، داستانی آشنا که قلب را به تپش وا می دارد

تبدیل استراتژیک، داستانی آشنا که قلب را به تپش وا می دارد

راجر لونشتاین در کتاب تبدیل استراتژیک، توضیح می ‌دهد که وام‌ های اعطا شده به مشتریان سابقاً ناخوشایند چگونه بهترین تأثیر را در نوآوری و بدترین تأثیر را در طمع وال ‌استریت ایفا می‌ کند.

راجر لونشتاین، ژورنالیست و نویسنده پرفروش، در کتاب تبدیل استراتژیک، ریشه دلایل و رشد بحران مالی سال 2008 را بررسی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، راجر لونشتاین در کتاب تبدیل استراتژیک، توضیح می ‌دهد که وام‌ های اعطا شده به مشتریان با سابقه نامناسب در پرداخت، چگونه بهترین تأثیر را در نوآوری و بدترین تأثیر را در طمع سرمایه گذاری ایفا می‌ کند.

وی در این کتاب به درستی بیان می کند که وام‌ های مسکنی که به افراد نه چندان واجد شرایط داده می‌ شوند چگونه تبدیل به موتور نابودی وال ‌استریت می‌شوند.

نگاه پشت ‌صحنه ‌ای نویسنده کتاب تبدیل استراتژیک، به افراد درگیر در این موضوع، پیش‌زمینه و تصمیم ‌گیری آن‌ ها توصیفی زیبا از نحوه به چرخش درآمدن وام مسکن است.

روایت لونشتاین از این داستان که اکنون به گوش همه آشناست، همچون یک رمان جذاب و جالب، با ضرب ‌الاجل ‌هایی که قلب را به تپش وا می‌ دارند، جذاب و هیجان ‌انگیز است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا