رشد قیمت نفت با وجود تلاطم هفتگی

رشد قیمت نفت با وجود تلاطم هفتگی

توئیت های دردسرساز رئیس جمهور آمریکا نوسان زیادی را برای بازارهای جهانی به بار آورده است و در این میان آخرین توئیت وی ، مبنی بر افزایش غیرواقعی قیمت نفت در پی تصمیم های اوپک،موجب شد قیمت این کالا در اوایل هفته با نوسان بسیار شدیدی همراه شود.

قیمت نفت در آخرین روز معاملاتی هفته با روند افزایشی همراه شد و هر بشکه نفت برنت دریای شمال با رشد 0.3 درصدی به هر بشکه 74 دلار و 6 سنت معامله شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، توئیت های دردسرساز رئیس جمهور آمریکا نوسان زیادی را برای بازارهای جهانی به بار آورده است و در این میان آخرین توئیت وی ، مبنی بر افزایش غیرواقعی قیمت نفت در پی تصمیم های اوپک،موجب شد قیمت این کالا در اوایل هفته با نوسان بسیار شدیدی همراه شود.

اما در آخرین روز معاملاتی هفته، این کالا با رشد قیمت همراه شد و هر بشکه نفت خام وست تگزاس با رشد 0.01 درصدی هر بشکه 68 دلار و 28 سنت معامله شد.

در بازار فلزات لندن، قیمت هر تن مس لندن با رشد همراه شد و به هر تن 6 هزار و 979 دلار رسید. قیمت سرب نیز در این بازار به هر تن دو هزار و 336 دلار رسید.

قیمت هر تن نیکل نیز به 14 هزار و 850دلار معامله شد و قیمت قلع به هر تن 21 هزار و 642 دلار رسید و قیمت روی نیز به سه هزار و 241 دلار معامله شد.

اما در بازار طلای جهانی، قیمت طلا با کاهش 0.8 درصدی به هر اونس یک هزار و 337 دلار رسید

در بازار داخلی، قیمت دلار بانکی چهار هزار و 200 تومان معامله شد و هر پوند انگلیس پنج هزار و 881 تومان شد.

قیمت هر یک درهم امارات یک هزار و 143 تومان شد و قیمت یورو معادل پنج هزار و 161 تومان دست به دست شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا