مدیر توسعه کسب و کار موسسه رتبه بندی کپیتال اینتلجنس:

اقدامات فرهنگی، اولویت بهبود فضای کسب و کارها

اقدامات فرهنگی، اولویت بهبود فضای کسب و کارها

اورست برترام، مدیر توسعه کسب و کار موسسه رتبه بندی کپیتال اینتلجنس در دومین ICMtalk فاینکس ۲۰۱۸ تجربه این شرکت رتبه بندی در خصوص بهبود شرایط کاری را تشریح کرد و گفت: در سال ۲۰۰۴ شرکت ما با مشکلات زیادی مواجه و به یک شرکت زیان ده تبدیل شد.

 

مدیر توسعه کسب و کار موسسه رتبه بندی کپیتال اینتلجنس در حاشیه یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گفت: مهمترین عامل توسعه اقتصادی و تحول بنگاه‌های تجاری تغییرات و اصلاحات فرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، اورست برترام، مدیر توسعه کسب و کار موسسه رتبه بندی کپیتال اینتلجنس در دومین ICMtalk فاینکس ۲۰۱۸ تجربه این شرکت رتبه بندی در خصوص بهبود شرایط کاری را تشریح کرد و گفت: در سال ۲۰۰۴ شرکت ما با مشکلات زیادی مواجه و به یک شرکت زیان ده تبدیل شد.

وی ادامه داد: آنچه این موسسه رتبه بندی را از بحران خارج کرد تغییر مدیریتی و اتخاذ سیاست اصلاحات فرهنگی توسط مدیر جدید بود.

این مدیر توسعه کسب و کار شرکت رتبه بندی کپیتال اینتلیجنس با تاکید بر اینکه بنگاه های تجاری بیش از هر عامل دیگری به سیاست های فرهنگی توسعه محور نیاز دارند، گفت: پیش از این شرکت ما با روش‌های غیر دمکراتیک اداره می‌شد و مدیرعامل شرکت فضای بسته ای را ایجاد کرده بود. در شرایط شرکت  اظهار نظر پرسنل و کارشناسان مهیا نبود و این یکی از بزرگترین مشکلات شرکت ما محسوب می شد.

وی افزود: پس از تغییرات مدیریتی مدیر جدید اضافه شده به مجموعه سیاست ایجاد فضای باز گفتگو را در پیش گرفت و در واقع این رویکرد یک انقلاب فرهنگی برای مجموعه ما به حساب می‌آید.

اورست برترام ادامه داد: مدیر جدید با جوانگرایی و مشورت با صاحبنظران و کارشناسان فضای جدیدی را در شرکت ایجاد کرد و در نهایت با اقدامات فرهنگی بود که موسسه رتبه بندی ما از بحران خارج شد.

این مدیر توسعه کسب و کار با اشاره به اینکه اقدامات فرهنگی اولویت بهبود فضای کسب و کارها است، افزود: اتخاذ سیاست صداقت و راستگویی توسط مدیران و پرسنل و همچنین رفتار شفاف و روشن از دیگر اقدامات تاثیرگذار فرهنگی در بهبود عملکرد شرکت ها محسوب می شود.

وی شناخت نقاط زیان ده و تقویت آنها و همچنین سرمایه گذاری شرکت در بخش های مختلف را از دیگر عوامل غیر فرهنگی بهبود کسب و کار ها دانست و تاکید کرد: توسعه کسب و کارها به مجموعه اقدامات فرهنگی و سپس به سایر اقدامات وابسته است.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا