در معاملات امروز بازار سهام

ارزش معاملات بورس تهران از 942 میلیارد ریال عبور کرد

ارزش معاملات بورس تهران از 942 میلیارد ریال عبور کرد

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را شرکت های مخابرات ایران، ایران خودرو و ارتباطات سیار ایران بر جای گذاشتند

در پایان معاملات تالارهای بورس اوراق بهادار تهران دوشنبه مورخ 27 فروردین ماه 35 هزار دفعه، تعداد 466 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش بیش از 942 میلیارد ریال معامله شد و ارزش بازار رقم معادل 380 هزار میلیارد تومان را ثبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) ، شاخص کل با 481 واحد کاهش به رقم 65هزار و 506 واحد رسید.

شاخص بازار اول با 424 واحد کاهش به رقم 67419 واحد رسید و شاخص بازار دوم با 592 واحد کاهش رقم 205592 واحد را تجربه کرد.

بیشترین تاثیر منفی بر شاخص کل را فولاد مبارکه اصفهان، پتروشیمی جم، پتروشیمی پردیس، چادرملو، فولاد خوزستان،صنایع پتروشیمی خلیج فارس، گل گهر، سرمایه گذاری غدیر،پالایش نفت اصفهان به خود اختصاص دادند.این در حالی است که بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را شرکت های مخابرات ایران، ایران خودرو و ارتباطات سیار ایران بر جای گذاشتند.

از سوی دیگر بیشترین حجم معاملات را بانک صادارت ایران،نورد آلومینیوم ایران، زامیاد، فولاد مبارکه اصفهان، پارس خودرو، سایپا دیزل، بانک تجارت، توسعه معادن و فلزات، سایپا و ملی صنایع مس ایران به نام خود ثبت کردند.

در همین زمینه نماد معاملاتی شرکت های صنایع‌ کاغذسازی ‌کاوه‌ و پارس‌ الکتریک، با محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است، همچنین ادامه معاملات در نماد مذکور در دامنه مجاز نسبت به قیمت مرجع قیمت کشف شده در حراج امکان پذیر است .

 بازار بدهی                             

در بازار بدهی که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، تعداد 34 هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از 34 میلیارد ریال معامله شد.

صندوق های قابل معامله (ETF)     

در بازار صندوق های قابل معامله که صندوق های قابل معامله و صندوق های سرمایه گذاری شاخصی قابل معامله داد و ستد می شود، 5 میلیون و 328 هزار واحد از صندوق سرمایه گذاری به ارزش کل بیش از 54 میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا