در معاملات امروز بورس تهران؛

758 میلیون برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند

758 میلیون برگه دارایی مالی تغییر مالکیت دادند

در معاملات امروز سرمایه گذاران بورسی بیش از 758 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و 670 میلیارد ریال بود و در 54 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

در داد و ستدهای روز جاری، سرمایه گذاران بورسی بیش از 758 میلیون برگه دارایی مالی را دست به دست کردند.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، در معاملات امروز سرمایه گذاران بورسی بیش از 758 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را دست به دست کردند که ارزش این مبادلات بیش از یک هزار و 670 میلیارد ریال بود و در 54 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

در بازار امروز گروه های فلزات اساسی، کانه فلزی و خودرو با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

در بازار روز جاری نمادهای فولاد مبارکه، پتروشیمی جم، ملی مس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی پردیس با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص افت 372 واحدی این متغیر را رقم زدند.

در مقابل نمادهای پالایش نفت اصفهان و پتروشیمی مبین امروز بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص ثبت کردند و مانع افت بیشتر این متغیر شدند.

شاخص های بازار اول و دوم امروز به ترتیب 342 و 385 واحد افت را به ثبت رساندند.

صدرنشینی بازار امروز نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای سایپا دیزل، نهادهای مالی بورس اوراق بهادار، فنرسازی زر، محورسازان ایران خودرو، ایران خودرو دیزل، کمک فنر ایندامین و زامیاد بود.

در مقابل نمادهای پتروشیمی فناوران، نفت سپاهان، صنایع کاغذ سازی کاوه، پتروشیمی پردیس، تولیدی مهرام، لیزینگ ایران و کابل البرز با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری شیراز و اوراق مشارکت شهرداری مشهد بیشترین تقاضا و سنگین ترین صف های خرید را ثبت کردند.

در مقابل نمادهای اوراق صکوک گل گهر، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت رایان سایپا و اوراق مشارکت شهرداری مشهد با بیشترین عرضه ها و صف های فروش مواجه شدند.

در پایان معاملات امروز حق تقدم سرمایه گذاری نیرو با معامله 97 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و فولاد مبارکه با معامله 92 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا