در پایان معاملات امروز:

هفت شاخص بورسی سبز پوش بودند

هفت شاخص بورسی سبز پوش بودند

در معاملات روز جاری شاخص کل بورس با رشدی 242 واحدی به کار خود پایان داد و در رقم 95 هزار و 819 رسید.


در داد و ستدهای روز جاری شاخص کل بورس بورس با رشد 2452 واحدی به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) در معاملات روز جاری شاخص کل بورس با رشدی 242 واحدی به کار خود پایان داد و در رقم 95 هزار و 819 رسید.

همچنین در روز جاری سرمایه گذاران بورسی بیش از 939 میلیون برگه سهم، حق تقدم و سایر دارایی های مالی را به ارزش 2 هزار و 505 میلیارد ریال در 50 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند.

نمادهای بانک صادرات، سرمایه گذاری غدیر، بانک ملت و آسان پرداخت پرشین با بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص ، رشد این متغیر را رقم زدند.

در مقابل نمادهای فولاد مبارکه، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و پتروشیمی مبین با بیشترین تاثیر منفی بر شاخص، مانع رشد بیشتر این متغیر شدند.

شاخص های بازار اول و دوم نیز امروز به ترتیب 211 و 309 واحد صعودی شدند. امروز همه هفت شاخص بورس صعودی بودند.

گروه های خودرو، مواد دارویی و فلزات اساسی نیز با بیشترین حجم و ارزش معاملات در صدر برترین گروه های صنعتی قرار گرفتند.

صدرنشینی بازار نیز با بیشترین رشد قیمت متعلق به نمادهای تکنوتار، لیزینگ خودرو غدیر، بانک صادرات، قند هکمتان، کشاورزی و دامپروری مگسال، صنایع خاک چینی ایران و پگاه آذربایجان غربی بود.

در مقابل نمادهای گروه صنعتی سپاهان، نیرو کلر، سایپا دیزل، آبادگران ایران، کاشی تکسرام، لوله و ماشین سازی ایران و سرمایه گذاری صنعت بیمه با بیشترین کاهش قیمت در انتهای جدول معاملات نشستند.

سرمایه گذاران بورسی امروز برای خرید اوراق مشارکت شهرداری سبزوار، واحدهای صندوق امین یکم، سهام بانک صادرات، اوراق صکوک سایپا و اوراق مشارکت شهرداری شیراز بیشترین تقاضا را ثبت کردند.

در مقابل گروهی از سرمایه گذاران برای خروج از سهام بانک پارسیان، اوراق صکوک گل گهر، اوراق صکوک سایپا، اوراق مشارکت شهرداری تهران و سهام داروسازی دکتر عبیدی بیشترین عرضه ها و طولانی ترین صف های فروش را تشکیل دادند.

در پایان معاملات امروز بانک صادرات با معامله 102 میلیون سهم بیشترین حجم معاملات و پتروشیمی فناوران با معامله بلوکی به ارزش 286 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را ثبت کردند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا