۱۰ آذر انجام می شود:

عرضه بلوک ۸۸ درصدی یک شرکت بورسی با بازدهی ۵۴ درصدی

عرضه بلوک ۸۸ درصدی یک شرکت بورسی با بازدهی ۵۴ درصدی

یک شرکت بورسی که در سه ماه اخیر بازدهی ۵۴ درصدی سهام داده با عرضه بلوک ۸۸ درصدی مواجه شده که بی تاثیر در اقبال روزهای گذشته سهام آن نبود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت قند قزوین درحالی طی سه ماه اخیر مانند اکثر شرکت های قندی با اقبال بازار مواجه شده که طی این مدت سهام آن با رشد قیمت 54 درصدی از 121 به 187 تومان دیروز رسیده کرده است. 

در این میان هر چند دیروز برخی شرکت های قندی بعد از شفاف سازی هایی متعادل شدند اما سهام " قزوین" صف خرید چندین روزه را تکرار کرده که بخشی از این اقبال می تواند ناشی از برنامه عرضه بلوک مدیریتی آن باشد.

به این ترتیب که دو سهامدار اصلی و وابسته به هم این شرکت یعنی ﺑﻨﻴﺎد ﻣﺴﺘﻀﻌﻔﺎن و ﺷﺮﻛﺖ ﻣﺎدر ﺻﻨﺎﻳﻊ ﺗﺨﺼﺼﻲ ﮔﺴﺘﺮش  ﺳﻴﻨﺎ با مالکیت بیش از 37 و 51 درصدی برنامه فروش 88.71 درصد سهام شرکت قزوین را در پیش گرفته اند تا در صورت انجام معامله ، برای همیشه از ترکیب سهامداری این شرکت 16.5 میلیارد تومانی خارج شوند.

این بلوک شامل 146 میلیون و 463 هزار و 664 سهم است که به قیمت پایه هر سهم 2314 ریال و به صورت یکجا و نقد، 10 آذر توسط کارگزاری بورس بهگزین روانه میز فروش خواهد شد.

در صورت انجام این معامله حدود 40 میلیارد تومانی ، ﺧﺮﻳﺪار یا ﺧﺮﻳﺪاران باید ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﺧﺮﻳﺪ ﺳﻬﺎم از ﺳﻬﺎﻣﺪاران ﺟﺰء ﻓﻌﻠﻲ را ﻫﻤﺮاه ﺗﻌﻬﺪ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ و ﺗﻀﻤﻴﻦ ﻛﺎرﮔﺰار ﻣﺒﻨﻲ ﺑﺮ اﺟﺮاﻳﻲ کردن اﻳﻦ تعهد را در اﺧﺘﻴﺎر ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺑﺎزار ﺷﺮﻛﺖ ﺑﻮرس ﻗﺮار دﻫﻨﺪ تا ﻗﻄﻌﻴﺖ ﻣﻌﺎﻣﻠﻪ احراز شود.

انتهای پیام

   

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا