رعایت سیستماتیک حقوق مصرف کنندگان در شرکت فولاد مبارکه

رعایت سیستماتیک حقوق مصرف کنندگان در شرکت فولاد مبارکه

دنیای معدن - مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: ما به این اصل اعتقاد داریم که مصرف‌کنندگان محصولات فولاد مبارکه که عمدتا صنایع هستند زیرا کالای ما خوراک واحدهای تولیدی است و بر این باور هستیم که این تولیدکنندگان حق و حقوقی دارند.

شرکت فولاد مبارکه در هفدهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان از بین 793 شرکت متقاضی موفق به دریافت تندیس طلایی ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد

بهرام سبحانی با اعلام این مطلب گفت: وظیفه ما این است که به حقوق مصرف‌کنندگان کالاهای خود احترام گذاشته و فرآیندهای تولید را به گونه‌ای طراحی کنیم تا نظرات مصرف‌کنندگان تامین شود؛ البته این کار را به صورت سیستماتیک انجام داده‌ایم.

وی افزود: تولیدات ما براساس سفارش مشتری است بنابراین از ابتدا تا انتهای خط تولید که در ۵ کارگاه انجام می‌شود به دنبال تامین نظر مشتری و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان هستیم و همواره این اطمینان را حاصل می‌کنیم که به نیازهای خریدار پاسخ مثبت داده‌ایم.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان خاطرنشان کرد: ما حقوق مصرف‌کنندگان را در عمل شناسایی کرده‌ایم و در عمل به آن اعتقاد داشته و در آن مسیر حرکت کرده‌ایم.

گفتنی است؛ طی دو سال اخیر شرکت فولاد مبارکه اصفهان در فرآیند شرکت‌های حامی حقوق مصرف‌کنندگان شرکت کرده و توانسته تندیس زرین این همایش را به خود اختصاص دهد.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا