کارگران فولاد ارومیه تسهیلات فوری دریافت می کنند/ مدیرعامل کارخانه وعده حضور در میان کارگران را داده است/ روال اداری رسیدگی به مشکلات کارگری سخت و طاقت فرسا است

کارگران فولاد ارومیه تسهیلات فوری دریافت می کنند/ مدیرعامل کارخانه وعده حضور در میان کارگران را داده است/ روال اداری رسیدگی به مشکلات کارگری سخت و طاقت فرسا است

دنیای معدن - دبیر اجرایی خانه کارگر و مسئول هماهنگی تشکل های کارگری آذربایجان غربی از پرداخت تسهیلات فوری به کارگران فولاد ارومیه خبر داد و گفت: مدیرعامل این واحد صنعتی قول حضور در میان کارگران را داده است.

اسلام صادقی، با اشاره به مشکلات کارگران فولاد ارومیه در رابطه با معوقات ۱۱ ماهه آنان، گفت: وعده وعید های مسئولان کارگران را دچار سردرگمی های بسیاری کرده و امروز و فرداهای مسئولان تمامی ندارد. کارگران خواستار احقاق حق خویش هستند.

وی، با اشاره به خواسته های کارگران ادامه داد: امروز با توجه به اینکه در حال نزدیک شدن به ایام عید و پیش آمدن خرج و مخارج مربوط به آن هستیم کارگران بیش از قبل نسبت به پرداخت معوقاتشان اصرار دارند تا بتوانند کمی از مایحتاج شب های عید خود و خانواده شان را فراهم کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی، با بیان اینکه روند اداری و پروسه قانونی این مسئله بسیار وقت گیر است، تصریح کرد: مدتی است که در حال طی کردن مراحل اداری مرتبط با این مسئله هستیم اما در نهایت برای روز دوشنبه قول مساعدتی جهت پرداخت وام ۲ میلیونی از سوی بانک های حامل را شاهد بودیم.

صادقی، تاکید کرد: امروز در جمع تجمع کنندگان کارگران نماینده مدیریت استانداری قول پرداخت ۲ میلیون از ۵ میلیون تومان وام درخواستی را دادند امیدواریم این مسئله دوشنبه رسیدگی شود.

وی، اظهارداشت: این وام به صورت قرض الحسنه و بدون فوت وقت جهت تسهیل در امورات کارگران پرداخت شده و باز پرداخت آن بر عهده کارگران است.

دبیر اجرایی خانه کارگرآذربایجان غربی، عنوان کرد: تا کنون موفق به دیدار با مدیر عامل این شرکت صنعتی نشده ایم و امید داریم روز دوشنبه در بین کارگران حاضر شده و نسبت به حل مشکلات کارگری اقدام کند.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا