ایمنی معادن زغال سنگ روی کاغذ ماند

ایمنی معادن زغال سنگ روی کاغذ ماند

گروه معادن >زغال‌سنگ - دبیر انجمن زغال سنگ ایران با بیان اینکه قرار بود برای جلوگیری از بروز اتفاقات در معادن ذغال سنگ اقدامات لازم انجام شود، گفت:متأسفانه این حرف فقط در کاغذ نوشته شده و خبری از اجرا نیست.

به گزارش ماین نیوز، سعید صمدی با اشاره به اینکه از اوسط اردیبهشت ماه امسال که حادثه معدن ذغال سنگ زمستان یورت اتفاق افتاد تا امروز هنوز هیچ اقدامی برای ایمنی معادن ذغال سنگ کشور انجام نشده است، اظهارداشت: قرار بود برای جلوگیری از بروز این اتفاقات خرید تجهیزات اولیه ایمنی، سیستم های گاز سنج و خود نجات انفرادی انجام شود اما متأسفانه این حرف فقط در کاغذ نوشته شده و خبری از اجرا نیست.

وی با بیان اینکه حدود 20 هزار نفر نیروی انسانی در معادن ذغال سنگ مشغول به کار هستند، افزود: ایمنی معادن ذغال سنگ در شرایط مناسبی نیست اما مسئولان به این موضوع توجه نداشته و عملاً کاری نمی‌کنند.

دبیر انجمن زغال سنگ ایران ، گفت: هنوز علت اصلی حادثه معدن یورت زمستان مشخص نشده و کارشناس رسمی دادگستری مشغول بررسی این موضوع هستند.

به گزارش تسنیم، اواسط اردیبهشت امسال معدن ذغال‌سنگ زمستان یورت واقع در آزادشهر استان گلستان دچار حادثه شد که بر اثر آن 21 تن از کارگران جان خود را از دست داده حدود 70 تن نیز زخمی شدند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا