عضو مجمع نمایندگان مازندران در گفت‌وگو با تسنیم:

دولت جلوی واردات مرکبات را بگیرد

دولت جلوی واردات مرکبات را بگیرد

عضو مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر توجه دولت به تولیدات داخلی گفت: دولت جلوی واردات مرکبات به داخل کشور را بگیرد.

شمس‌الله شریعت‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، اظهار داشت: با سفر هیئت دولت به مازندران فرصتی شد تا تنگناها بررسی، مشکلات استان ارائه و اولویت‌ها نیز مشخص شود.

وی افزود: با سفر هیئت دولت و اختصاص 991 میلیارد تومان برای 45 پروژه استان فرآیندی دارد که باید روال آن طی شود.

نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد گفت: پروژه‌های نیمه تمام استان بسیار زیاد بوده که این اعتبار نمی‌تواند پاسخگوی همه پروژه‌ها باشد.

شریعت نژاد افزود: بسیاری از پروژه‌ها باقی می‌ماند که برای اتمام این پروژه‌ها اعتباری چند برابر نیاز بوده که نمود این موضوع در عرصه عمل خود را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در هر صورت باید پیگیر حوائج و نیازهای استان و مردم  باشیم, گفت: رسیدگی به مشکلات مردم در روستا و ساماندهی خدمات‌رسانی روستاها از مهم‌ترین برنامه تا پایان سال است.

نماینده مردم تنکابن، عباس‌آباد و رامسر درمجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مشکلات منطقه در فرآیند درآمد زایی به خصوص در زمینه مرکبات و کیوی و مشخص شدن وضعیت باغداران از دیگر نیازهای منطقه بوده که با جدیت آن را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به جلوگیری از واردات میوه به کشور گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم میوه وارد شود زیرا باغداران ما بعد از 2 سال برف و سرما اکنون باید محصول خود را با آرامش خیال و آسودگی خاطر برداشت کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا