تسنیم خبر می دهد

"مهاب قدس" مدیرکل حقوقی وزارت نیرو را به مجلس کشاند

کارگروه ویژه ای در کمیسیون عمران مجلس، فردا تشکیل جلسه خواهد داد تا موضوع تقاضای ماده 236 مربوط به طرح راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان که در ارتباط با تأمین مالی و واگذاری سهام مهاب قدس به آستان قدس رضوی است را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، موضوع واگذاری سهام شرکت مهاب قدس به آستان قدس رضوی که به واسطه شرکت سرمایه گذاری آب و برق صبا، سهام حدود 100 شرکت تخصصی در صنعت آب و برق را در بر می گیرد، با اجرای پروژه راه آهن گرگان - بجنورد - مشهد گره خورده و با وجود مخالفت هایی که از سوی دولت برای واگذاری این شرکت وجود داشت؛ سند قطعی شرکت مهاب قدس به نام آستان قدس رضوی صادر شد.

با این وجود، هنوز گره های کور متعددی در این پروژه عمرانی وجود دارد که مجلس شورای اسلامی با تشکیل کارگروهی ویژه در کمیسیون عمران مجلس در حال بررسی آن است. در جریان این بررسی ها، فردا جلسه ای در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تشکیل خواهد شد تا موضوع تقاضای ماده 236 مربوط به طرح راه آهن مشهد - بجنورد - گرگان که در ارتباط با تأمین مالی و واگذاری سهام مهاب قدس به آستان قدس رضوی است، بررسی می شود.

از مدیر کل دفتر حقوقی وزارت نیرو و نماینده ای از معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی این وزارتخانه نیز برای حضور در این جلسه دعوت به عمل آمده است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا