در آبان ماه برگزار می شود:

نشست سالانه 2015 فیاس (FEAS)در نصف جهان

نشست سالانه 2015 فیاس (FEAS)در نصف جهان

بورس اوراق بهادار تهران در نشست سالانه 2015 فیاس، سه نشست مهم مجمع عمومی، هیات مدیره و کمیته کاری را برگزار می کند.

بیست و یکمین نشست سالانه FEAS به میزبانی بورس تهران مورخ 26 و 27 آبان ماه در شهر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا) و به نقل از روابط عمومی بورس تهران، بورس اوراق بهادار تهران در  نشست سالانه 2015 فیاس، سه نشست مهم مجمع عمومی، هیات مدیره و کمیته کاری را برگزار می کند.

همچنین بورس تهران این نشست را با هدف گسترش تعاملات بین المللی و افزایش تعاملات بین بورس ها و ترغیب سرمایه گذاران خارجی برای حضور در کشور برگزار می کند.

بنابراین گزارش تاکنون از کشورهای ترکیه، رومانی، مصر، عمان، قبرس، ارمنستان، سوریه،  بلغارستان،  بوسنی و هرزگوین، قزاقستان، انگلستان، اردن، عراق، فلسطین و کره جنوبی برای حضور در نشست سالانه درخواست رسمی دریافت شده است.

لازم به ذکر است فدراسیون بورس های اروپایی آسیایی 50 عضو اصلی از 30 کشور مختلف دنیا برخوردار است  و اعضای ایرانی (اصلی و وابسته) این فدراسیون شامل بورس تهران، فرابورس ایران، بورس کالای ایران، کانون کارگزاران، سپرده گزاری مرکزی و مدیریت فناوری بورس تهران است.

یادآوری می شود فدراسیون بورس‌های اروپا- آسیایی که به اختصار FEAS نامیده می‌شود، در تاریخ ۱۶ مه ‌۱۹۹۵ با هدف ایجاد یک محیط منصفانه، کارا و شفاف در بازار بین اعضای فدراسیون تاسیس شد و همواره تلاش کرده است تا در حد امکان موانع داد و ستد و تبادل دانش و تجربه را بین اعضای گروه تسهیل کند.

همچنین تقویت سطح همکاری، توسعه بازارهای اوراق بهادار کشورهای عضو، ارتقای روابط بین المللی و ارائه فرصت های پذیرش و داد و ستد اوراق بهادار منتشر شده در سطح منطقه، یکپارچه سازی قوانین و مقررات و استفاده از فن آوری جدید برای داد و ستد و امورپایاپای در بازارهای اوراق بهادار نیز از دیگر اهداف تشکیل فدراسیون بوده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا