فردا، آغاز نمایشگاه متافو با حضور 312 شرکت داخلی و خارجی

فردا، آغاز نمایشگاه متافو با حضور 312 شرکت داخلی و خارجی

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی متالوژی (فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری) از فردا(دوشنبه) به مدت چهار روز در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.



به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معنی ایران، این نمایشگاه با عنوان «ایران متافو» در فضایی به وسعت 21 هزار متر مربع و با حضور 312 شرکت داخلی و خارجی ( 217 شرکت داخلی و 95 شرکت خارجی) برگزار می شود.
شرکت های خارجی از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، هند، ترکیه، روسیه، امارات متحده عربی، استرالیـا، چین، سوئیس، بلغارستان، چک، سوئد و تایـوان در این نمایشگاه حضور دارند.
براساس گزارش سازمان توسعه تجارت، ، گروه های کالایی حاضر در این نمایشگاه شامل آهن و فولاد، فولاد خام و آلیاژهای آن، فناوری ساخت فولاد و ریخته گری، قالبسازی، آهنگری و ماشین کاری، فلزات، غیرآهنی، صنایع معدنی، اکتشافات معدنی، استخراج فلزات غیرآهنی، نسوزهای شکل دار و بی شکل، سرامیک های صنعتی، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی و سیستم های اندازه گیری است.
این نمایشگاه با هدف ایجاد نوآوری در عرضه تولیدات یا خدمات، تفکیک تنش زدایی قالب های صنعتی، ماشین آلات و قطعات ریخته گری، روانکارهای پایه آبی و پایه گـازی برگزار می شود.
همچنین فرایند تصفیه سرباره گیری و گاززدایی مذاب آلومینیوم، معرفی نسل جدید سیلندر و پیستون های سنگین و معرفی تکنولوژی های نوین عرصه متالوژی ایران متافـو، از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه به شمار می رود.
 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا