کتاب روانشناسی بازار را از انتشارات بورس خریداری کنید

کتاب روانشناسی بازار را از انتشارات بورس خریداری کنید

کتاب روانشناسی بازار به قلم محمد شبانی در 409 صفحه و هشت فصل در انتشارات بورس به چاپ رسید.

کتاب روانشناسی بازار مهمترین ابزار بهبود کسب و کار و سرمایه گذاری در انتشارات بورس به چاپ رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،کتاب روانشناسی بازار به قلم محمد شبانی در 409 صفحه و هشت فصل در انتشارات بورس به چاپ رسید.

در این کتاب به این سوال که چرا اکثر افراد جامعه ثروتمند نمیشوند این گونه پاسخ داده شده است که: اکثر فعالان بازار از نظر سنی بزرگسال محسوب می شوند، اما هویت آنها مرحله اولیه رشد و نمو قرار دارد. این فقدان تکامل و آگاهی کامل آنها را در معرض بزرگترین فشار گروهی یعنی جو روانی حاکم بر بازار قرار می دهد .

بدون هیچ گونه قصد توهین می توان گفت که بیشتر فعالان بازار همانند افراد نوجوانان در مراحل رشد اولیه خود قرار دارند.

به قول دکتر پترسون ودکتر مارتا؛ اجازه دهید یک واقعیت تلخ را به شما بگوییم، شما برای اینکه یک فعال موفق در بازار باشید خلق نشده اید. خواهشمندیم عجولانه قضاوت نکنید. ما نمیگوییم تقدیر نیست ما گفتیم ساخته نشده اید چرا که هیچ کدام از فعالان بازار، حتی افراد دارای تحصیلات دانشگاهی، تمام دانستنی های لازم برای موفقیت در بازارها را در هیچ یک از نظام های آموزشی فرانگرفته اند.

اما نگران نباشید کتاب روانشناسی بازار به منزله یک راهنما می تواند در این خصوص به شما کمک بسیاری کند. در این کتاب سعی شده است با استفاده از فنون متنوع از جمله مطالعات موردی ، تمرین ها و پرسشنامه هایی با ویژگی خود ارزیابی شرایطی فراهم شود که خواننده در موضوع مورد بحث توانایی و مهارت های لازم و ضروری را در خود شکل دهد و از آنها در فرایند رشد و توسعه کسب و کار یا سرمایه گذاری استفاده کند.

در مقدمه این کتاب آمده است: ممکن است درک این موضوع که همه ما در فرایند زندگی و سفر بلند مدت انباشت ثروت، کسب پول و درآمد با خطرات و تهدیدهای پنهان و آشکار بسیاری مواجه ایم، اندکی مشکل باشد. به طور حتم هدف و مقصد همه ما در این سفر کسب آزادی و امنیت مالی برای خود و تمام کسانی که دوستشان داریم و لذت بردن از کیفیت زندگی مورد انتظار ما خواهد بود .

علاقه‌مندان می‌توانند کتاب روانشناسی بازار مهمترین ابزار بهبود کسب و کار و سرمایه گذاری را با مراجعه به فروشگاه انتشارات بورس واقع در تهران میدان ونک، خیابان ملاصدرا، پلاک 25، تلفن 88648192 یا از سایت بورس پاب تهیه کنند.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا