سخنگوی هیات رئیسه مجلس:

بحث بازبینی در قرارداد توتال مطرح نیست/قرارداد براساس CPM پیش رفته است

بحث بازبینی در قرارداد توتال مطرح نیست/قرارداد براساس CPM پیش رفته است

بهروز نعمتی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر درخواست توتال برای بازبینی در قرارداد فاز 11 پارس جنوبی گفت: براساس پیگیری هایی که طی 4 روز اخیر صورت گرفت قراردادی که با توتال منعقد شده نافذ است.


سخنگوی هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه قرارداد با توتال نافذ است، گفت: بحث بازبینی در این قرارداد مطرح نبوده و هیچگونه خللی بر آن وارد نشده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از خانه ملت، بهروز نعمتی با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر درخواست توتال برای بازبینی در قرارداد فاز 11 پارس جنوبی گفت: براساس پیگیری هایی که طی 4 روز اخیر صورت گرفت قراردادی که با توتال منعقد شده نافذ است.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اقداماتی که در قرارداد توتال صورت گرفته این قرارداد براساس برنامه ریزی و CPM که در قرارداد تنظیم شده پیش رفته و هیچگونه خللی به این قرارداد وارد نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: براساس مذاکراتی که با وزیر نفت صورت گرفته زنگنه تاکید کرد که قرارداد بر مبنای مسائل پیش بینی شده پیش می رود و بحث بازبینی در قرارداد توتال مطرح نیست.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا