منتشر شد:

عملکرد 6 ماهه "قاسم"

عملکرد 6 ماهه

"قاسم" در 6 ماهه سال مالی قبل به ازای هر سهم 173 ریال زیان محقق کرده بود که در 6 ماهه امسال این رقم را یک درصد افزایش داده است. این شرکت در 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 95 به ازای هر سهم 51 ریال سود پوشش داد. از دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به پایان شهریور

 

شرکت قاسم ایران با سرمایه ثبت شده 600 هزار میلیارد ریال اطلاعات و صورت های مالی میاندوره ای 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، "قاسم" در 6 ماهه سال مالی قبل به ازای هر سهم 173 ریال زیان محقق کرده بود که در 6 ماهه امسال این رقم را یک درصد افزایش داده است. این شرکت در 12 ماهه منتهی به پایان اسفند 95 به ازای هر سهم 51 ریال سود پوشش داد.

از دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به پایان شهریور امسال این نماد می توان به  درآمد سرمایه گذاری ها اشاره کرد که شامل مبلغ 7 میلیارد و 510 میلیون ریال آن مربوط به سود سپرده بانکی و مبلغ 2 میلیارد و 912 میلیون ریال درآمد سرمایه گذاریها مربوط به سود سهام دریافتی از شرکتها و مبلغ 4 میلیارد و 219 میلیون ریال آن درآمد سود تضمین شده اوراق مرابحه دریافتی در ازای مطالبات معوق از مراکز درمانی وابسته به وزارت بهداشت, درمان و آموزش پزشکی است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا