در گزارش 6 ماهه:

شکربن 422 ریال از پیش بینی ها را محقق کرد / دلایل تغییر در سود اعلام شد

شکربن 422 ریال از پیش بینی ها را محقق کرد / دلایل تغییر در سود اعلام شد

"شکربن" در دوره 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال 422 ریال سود پس از کسر مالیات معادل 65 درصد پیش بینی ها را شناسایی کرد. گفتنی است این شرکت در دوره 6 ماهه سال مالی قبل 41 ریال معادل 22 درصد سود شناسایی کرده بود و در پایان دوره یک ساله 184 ریال سود محقق کرد.


شرکت کربن ایران با سرمایه ثبت شده 250 هزار میلیارد ریال پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 برای دوره 6 ماهه به صورت حسابرسی نشده را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) شرکت کربن ایران پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 را مبلغ 645 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات اعلام کرد.

"شکربن" در دوره 6 ماهه منتهی به پایان شهریور امسال 422 ریال سود پس از کسر مالیات معادل 65 درصد پیش بینی ها را شناسایی کرد. گفتنی است این شرکت در دوره 6 ماهه سال مالی قبل 41 ریال معادل 22 درصد سود شناسایی کرده بود و در پایان دوره یک ساله 184 ریال سود محقق کرد.

"شکربن" سود عملیاتی هر سهم برای سال مالی پایان اسفند 96 را 833 ریال پیش بینی کرده بود که در دوره 6 ماهه 550 ریال معادل 66 درصد را پوشش داد.

"شکربن " در پایان دلایل تغییر اطلاعات پیش بینی سال مالی منتهی به پایان اسفند 96 نسبت به اطلاعیه قبل را اینگونه اعلام کرده است:

با توجه به عملکرد 6ماهه ابتدای سال 1396و محقق شدن 441 هزار و 18 تن تولید و فروش به مقدار 396 هزار و 17 تن ، بودجه سال 1396 از مقدار 33 هزار تن تولید و فروش به مقدار 35 هزار تن تولید و فروش تغییر داده شده.قابل ذکر است که بخش عمده بهای تمام شده محصول این شرکت مواد اولیه است. بنابراین بر اساس پیش بینی انجام شده در نیمه دوم سال جاری و احتمال افزایش جهانی قیمت نفت خام و مواد اولیه ،باعث افزایش بهای تمام شده نسبت به نیمه اول سال جاری است و از طرفی با توجه به شرایط سخت اقتصادی و وضعیت تولیدو فروش شرکتهای تایر ساز که مشتریان عمده شرکت هستند. امکان افزایش نرخ فروش متناسب با رشد قیمت مواد اولیه را میسر نسازد.بنابراین بودجه بر اساس مفروضات مذکور تنظیم و ارائه شده است.

همچنین "شکربن" دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به پایان شهریور 96 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی را نیز اعلام کرده است. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش فروش شرکت در 3 ماهه اول سال از 7هزار و 343 تن به مقدار 10 هزار و 53 تن در 3 ماهه دوم سال،این امر موجب افزایش نسبت سود ناخالص به فروش در 3 ماهه دوم سال شده است و از طرفی با توجه به دلایل فوق، برای 6 ماهه دوم سال افزایشی به میزان 15.9 درصد در نظر گرفته شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا