انتشار کارنامه نیمسال اول بورس تهران در شماره جدید«ماهنامه بورس»

انتشار کارنامه نیمسال اول  بورس تهران در شماره جدید«ماهنامه بورس»

«ماهنامه بورس» با توجه به رسالت خود در حوزه انتشار اطلاعات و اخبار بازارسرمایه و ایفای نقش اطلاع‌رسانی به فعالان بازار، در شماره 146خود، عملکرد بورس تهران طی شش ماه ابتدای امسال را مورد واکاوی و بررسی قرار داده است.


شماره جدید «ماهنامه بورس» با محوریت «بررسی عملکرد بورس اوراق بهادار تهران در نیمه نخست امسال»، منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، «سیدمحمد هاشمی نژاد»، سردبیر ماهنامه بورس درباره تازه‌ترین شماره این نشریه گفت: «ماهنامه بورس» با توجه به رسالت خود در حوزه انتشار اطلاعات و اخبار بازارسرمایه و ایفای نقش اطلاع‌رسانی به فعالان بازار، در شماره 146خود، عملکرد بورس تهران طی شش ماه ابتدای امسال را مورد واکاوی و بررسی قرار داده است.  

وی افزود: پرونده دیگر ماهنامه بورس «معرفی و تبیین کارکردهای ابزارهای نوین مالی» است، ضمن اینکه خوانندگان «ماهنامه بورس» می توانند در شماره 146 این نشریه علاوه بر گزارش های ذکر شده، گزارش ویژه تحلیل صنعت سنگ آهن را نیز مطالعه کنند.

وی به راه اندازی بخش‌های جدید در نشریه همچون «بورس سلامت» و «بورسینما» اشاره کرد و گفت: همانند شماره های پیشین، در این نسخه نیز ماهنامه بورس با هدف معرفی ناشران و فعالان بازارسرمایه گفتگوهای اختصاصی با مدیران «موسسه ملل» و «دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری» را منتشر کرده است. همچنین در بخش گفتگوی ویژه، زوایای مختلف دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در گفتگو با رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور که سمت دبیرکارگروه برون‌گرایی طرح‌های اقتصاد مقاومتی را نیز بر عهده دارد، مورد بررسی قرار گرفته است.

وی در خصوص تاریخچه فعالیت ماهنامه گفت: «ماهنامه بورس» به‌عنوان نخستین رسانه تخصصی بازار سرمایه کشور، با صاحب‌امتیازی «شرکت بورس اوراق بهادار تهران» و در شمارگان 3 هزار نسخه، به‌طور ویژه به بازتاب تازه‌ترین اخبار، رویدادها و فعالیت‌های بورس تهران در عرصه‌های داخلی و جهانی می‌پردازد و در سال 96 نیز با هدف توسعه دانش مالی و توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری در میان مخاطبان، به طور ویژه، به معرفی ابزارهای جدید، انتشار و ارزیابی تازه‌ترین دستاوردها و عملکرد بورس تهران، ناشران و دیگر فعالان بازار سرمایه می‌پردازد.

علاقه‌مندان برای تهیه ماهنامه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تحریریه ماهنامه با شماره تلفن 66719820 تماس گرفته یا به دفتر ماهنامه بورس به نشانی؛ تهران، خیابان حافظ، نبش کوچه هاتف، شماره 192، ساختمان بورس اوراق بهادار تهران، طبقه 10، مراجعه کنند.

همچنین مخاطبان علاقه مند می توانند به وب‌سایت رسمی ماهنامه به نشانیwww. mahnamebourse.com مراجعه کرده یا از طریق لینک https://telegram.me/mahnamebourse به کانال تلگرام ماهنامه بورس پیوسته و از تازه‌ترین مطالب این نشریه، اطلاع کسب کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا