رئیس هیئت مدیره مخابرات خبر داد:

حل مشکلات سومین شرکت بزرگ بورس

حل مشکلات سومین شرکت بزرگ بورس

مخابرات ( که با سرمایه 6 هزار میلیارد تومانی ، سومین شرکت بزرگ بورس ار لحاظ سرمایه اسمی است) به دنبال افزایش درآمد است و در صورت افزایش درآمد علاقه‌مند است تا به وضعیت معیشت کارکنان بیشتر رسیدگی کند.


قائم مقام شرکت مخابرات سومین شرکت بزرگ بورس از حل مشکلات در آینده ایی نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از ایلنا، برات قنبری با اشاره به نامه ارسالی رییس انجمن صنفی کارکنان شرکت مخابرات به وزیر ارتباطات گفت: مخابرات ( که با سرمایه 6 هزار میلیارد تومانی ، سومین شرکت بزرگ بورس ار لحاظ سرمایه اسمی است) به دنبال افزایش درآمد است و در صورت افزایش درآمد علاقه‌مند است تا به وضعیت معیشت کارکنان بیشتر رسیدگی کند.

وی ادامه داد: درحال حاضر 60 درصد کل درآمد مخابرات برای پرداخت حقوق کارکنان استفاده می‌شود و این شرکت نیروهای مازاد زیادی دارد اما به دنبال حذف نیروهای اضافی نیستیم. می‌توانستیم 30 درصد از نیروها را تعدیل کنیم و پول آن را برای افزایش حقوق کارکنان استفاده کنیم.

قنبری با بیان اینکه مخابرات مشکل مالی ندارد، گفت: اما این شرکت در بخش سرمایه گذاری برای نوسازی شبکه دارای مشکلاتی است. در حال مذاکره برای سرمایه گذاری به منظور نوسازی شبکه و تولید ثروت هستیم و مشکلات شرکت مخابرات قطعا حل می‌شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا