افزایش قیمت پایه محصولات شیمیایی؛

صدرنشینی سودمایع

صدرنشینی سودمایع

بررسی قیمت پایه محصولات شیمیایی در تاریخ ۲۳ و ۳۰ مهرماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت درگروه محصولات شیمیایی متعلق به سودمایع با ۱۳.۶ درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل است، این کالا به رقم یک هزار و ۱۰۲ تومان رسیده است.

همچنین در رتبه بعدی  منواتیلن گلایکول با ۵ درصد رشد نسبت به هفته قبل قرار دارد، این کالا از رقم ۳ هزار و ۱۱۳ تومان به ۳ هزار و ۲۶۹ تومان رسیده است.

در رتبه بعدی هم  دی اتیلن گلایکول با ۲.۱ درصد افزایش قیمت قرار دارد. همچنین اسیدترفتالیک، متانول، اسیداستیک و استایرن منومر نیز روندی افزایشی داشتند، به طوری که اسیداستیک ۱.۸ درصد نسبت به هفته قبل گران شد و به رقم ۲ هزار و ۱۰۷ تومان رسید.

متانول و اسیدترفتالیک نیز به ترتیب با ۱.۷ و ۱.۶ درصد رشد قیمت نسبت به هفته قبل در رتبه های بعدی رشد قیمت ها قرار دارند. استایرن منومر نیز نسبت به هفته قبل ۱.۴ درصد رشد قیمت داشت.

در ادامه پارازایلین با ۰.۶ درصد افزایش قیمت نسبت به هفته قبل قرار دارد، اورتوزایلین هم ۰.۴ درصد نسبت به هفته قبل گران شد و به رقم ۲ هزار و ۵۶۲ تومان رسید.

بنزن، کریستال ملامین، اوره پریل و صنعتی، دی اتیل هگزانول و ایزوبوتانول نیز ۰.۳ درصد رشد قیمت داشتند.

در همین حال نرمال بوتانول، زایلین مخلوط و آروماتیک سنگین با  افت نسبت به هفته قبل روبه رو شدند، این کالا به ترتیب ۰.۴، ۰.۹ و ۰.۱ درصد نسبت به هفته گذشته ارزان شدند.

در محاسبه قیمت پایه محصولات شیمیایی نرخ دلار هم با روندی افزایشی روبه رو شد، به طوری که از رقم ۳ هزار و ۹۹۲ تومان به ۴ هزار و ۶ تومان رسید.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا