مدیر اکتشاف ایمیدرو اعلام کرد؛

ارتقای دانش متخصصان معدنی با آموزش دوره های نظری و عملی

ارتقای دانش متخصصان معدنی با آموزش دوره های نظری و عملی

گروه معادن - مدیر اکتشاف ایمیدرو اعلام کرد: برگزاری دوره جامع آموزش های بین المللی مدل های زمین شناسی و اکتشافی سبب ارتقای دانش متخصصان معدنی می شود.

به گزارش ماین نیوز، علی اصغر زاده در حاشیه دومین دوره جامع آموزش های بین المللی مدل های زمین شناسی و اکتشافی تیپ های کانه زایی فلزی ضمن بیان این مطلب گفت: در ادامه برنامه هایی که مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با همکاری بخش اکتشاف این سازمان داشت، دومین دوره آموزشی مدل های زمین شناسی و اکتشافی را با حضور استادان برجسته دنیا برگزار کردیم و امسال نیز از 3 استاد مطرح دنیا برای تدریس در این دوره های آموزشی درخواست شد.

دوره های نظری و عملی

وی ادامه داد: این دوره ها به صورت کارگاه آموزشی (ورک شاپ) اجرا می شود. به این معنا که طی 3 روز نخست، کلاس های نظری برگزار می شود و شرکت کنندگان در دو روز آتی به محل معدن اعزام شده و از 3 نوع تیپ های زایشی مواد معدنی در مناطق غرب (آذربایجان) و مرکز ایران (استان یزد) بازدید به عمل می آورند.

مدیر اکتشاف ایمیدرو با بیان اینکه دوره آموزشی یاد شده برای 3 تیپ کانسار پورفیری، اِپی ترمال و ماگمایی برنامه ریزی شده است، تصریح کرد: مدرسان، از استادان برجسته این نوع تیپ های کانساری هستند. بنابراین حضور این افراد و تجربه بالای آنها، به متخصصان این حوزه کمک می کند و در واقع، در این کلاس ها، نکاتی را حین بحث های نظری و عملی فرا می گیرند.

وی ادامه داد: همچنین این دوره ها موجب ایجاد ارتباط با استادان و دانشگاه های مطرح جهان می شود.

اصغر زاده ضمن ابراز تشکر از مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو بابت برگزاری این دوره، گفت: علاوه بر استادان مطرح کشورهای کانادا، استرالیا و اروپا، از این مدرسان برای مشاوره در برنامه اکتشاف 250 هزار کیلومتر مربعی استفاده می شود.

بنا به این گزارش، در دومین دوره جامع آموزش های بین المللی مدل های زمین شناسی و اکتشافی تیپ های کانه زایی فلزی (که شنبه تا پنجشنبه هفته جاری برگزار می شود)، آقایان گاروین، هدنکوئست و تورنس به عنوان مدرسان این حوزه به ارائه اطلاعات تخصصی می پردازند.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا