کتاب نهادهای پولی و مالی به چاپ دوم رسید

کتاب نهادهای پولی و مالی به چاپ دوم رسید

مولف کتاب نهادهای پولی و مالی، جف مدورا است و ناشر آن انتشارات بورس وابسته به شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است .

کتاب نهادهای پولی و مالی به چاپ دوم رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، کتاب نهادهای پولی و مالی با ترجمه ابوالفضل شهرآبادی و نیما رحمانی مجددا در انتشارات بورس به چاپ رسید .

در پیشگفتار این کتاب آمده است: اصولا توسعه بازارهای مالی در گرو توسعه و تحقق حداقل سه چیز است: ایجاد و گسترش چارچوب قانونی و مقررات بازار، توسعه ابزارهای مالی و توسعه نهادهای مالی. نحوه سازو کار معاملات،نظارت، شفافیت و اطلاع رسانی، معمولا از طریق تدوین و پیاده سازی قوانین و مقررات جامع و به روز، تحقق می یابد و اساسا بازاری پیشرفته، دارای قوانین و مقررات پیشرفته نیز هستند.

معمولاً تدوین و به روز رسانی قوانین، مقررات و آیین نامه ها در بازارهای سرمایه، از وظایف نهادهای ناظر بازار است و در بازار سرمایه ایران نیز عمدتا این وظیفه بر عهده سازمان بورس و اوراق بهادار است.

مولف این کتاب جف مدورا است و ناشر آن انتشارات بورس وابسته به شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس است .

صفحه آرا فرهاد جابرانصاری، طراح جلد، بهنام سروش است .

جف مادورا، استاد دانشگاه مالی دانشگاه آتلانتیک فلوریدا است. وی مولف چند کتاب از جمله مدیریت مالی بین الملی است و جوایزی در زمینه آموزش و پژوهش در امور مالی و بانکداری دریافت کرده است.

او مشاور بانک های تجاری، شرکت های اوراق بهادار و برخی شرکت های دیگر بوده است. وی هم چنین مدیر تعدادی از انجمن های مالی و از جمله ریس انجمن مالی Southern است و مقالات متعددی از ایشان در مجلات معتبر مالی به چاپ رسیده است.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا