نسبت به شش ماهه سال 95 رخ داد،

افزایش 1743 درصدی پیش بینی های رهشاد سپاهان

افزایش 1743 درصدی پیش بینی های رهشاد سپاهان

شرکت رهشاد سپاهان در دوره شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 مبلغ 258 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 1743 درصد افزایش یافت.

 

شرکت رهشاد سپاهان اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای شش ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه 15 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)،شرکت رهشاد سپاهان در دوره شش ماهه نخست سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 96 مبلغ سه میلیارد و 877 میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ 258 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت که در مقایسه با دوره مشابه سال مالی قبل معادل 1743 درصد افزایش یافت.

این شرکت در شش ماهه نخست سال مالی گذشته مبلغ 14 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشته بود.

شرکت دلایل تغییرات واقعی دوره منتهی به 31 شهریور ماه 95 و همچنین دلایل تغییرات واقعی سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 95 را  بصورت حسابرسی شده نسبت به اطلاعیه قبلی منتشر کرد.

با توجه به صدور برگه اجرا از سوی سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص مالیات ارزش افزوده سال های 92 و 93 شرکت رهشاد سپاهان ملزم به پرداخت مبالغ مطالبه شده توسط سازمان مالیاتی کشور شد. که از این بابت مبلغ 52 میلیارد و 755 میلیون ریال بابت اصل و جرایم مالیات مربوطه به سازمان امور مالیاتی پرداخت شده است.

لذا با توجه به موارد مورد اشاره، مبالغ پرداختی به سازمان امور مالیاتی در سرفصل حساب زیان انباشته طبقه بندی شده است.

شایان ذکر است، مراتب پرونده فوق الذکر توسط شرکت و در مراجع ذیصلاح در حال پیگیری است که در صورت حصول نتیجه، فورا به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا