انتشار عملکرد یک ماهه "نیرو"

انتشار عملکرد یک ماهه

شرکت نیرو سرمایه، در دوره یک ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 از بابت فروش تعدادی از سهام بورسی معادل یک میلیارد و 484 میلیون ریال زیان کسب کرد.

شرکت نیرو سرمایه ، صورت وضعیت پورتفوی 1 ماهه منتهی به 31 شهریور ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 64 میلیارد و 831 میلیون ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت نیرو سرمایه با انتشار عملکرد یک ماهه گذشته خود اعلام کرد: در دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 7 میلیارد و 511 میلیون ریال و مبلغ شش میلیارد و 27 میلیون ریال واگذار کرد و از این بابت معادل یک میلیارد و 484 میلیون ریال زیان شناسایی کرد.

این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده سهام هیچ شرکت بورسی را خریداری نکرد.

"نیرو" در ابتدای دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 15 میلیارد و 941 میلیون ریال و ارزش بازار 13 میلیارد و 879 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

گفتنی است بهای تمام شده سهم بورسی این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده معادل 7 میلیارد و 511 میلیون ریال کاهش یافت و در پایان دوره یک ماهه به مبلغ 8 میلیارد و 430 میلیون ریال رسید و ارزش بازار آن نیز معادل شش میلیارد و 318 میلیون ریال کاهش یافت و معادل 7 میلیارد و 561 میلیون ریال اعلام شد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا