کاهش رتبه اعتباری انگلستان توسط مودی

کاهش رتبه اعتباری انگلستان توسط مودی

موسسه رتبه بندی مودی، رتبه اعتباری انگلیس را به دلیل آنچه نگرانی از خروج این کشور از اتحادیه اروپا عنوان کرده بود، کاهش داد.

مؤسسه رتبه‌بندی مودی به دلیل نگرانی ‌های موجود نسبت به روند خروج انگلیس از اتحادیه اروپا و عدم توانایی دولت این کشور در حمایت از اقتصاد داخلی آن رتبه اعتباری این کشور را کاهش داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، موسسه رتبه بندی مودی، رتبه اعتباری انگلیس را به دلیل آنچه نگرانی از خروج این کشور از اتحادیه اروپا عنوان کرده بود، کاهش داد.

بر اساس این گزارش، این موسسه رتبه بندی در پی اظهاراتی اعلام داشت: مودی دیگر اطمینانی به توانایی دولت انگلیس در جایگزین کردن توافقات تجارت آزاد با روابط کنونی با اعضای اتحادیه اروپا ندارد که این مسأله می‌تواند تأثیرات منفی اقتصادی را در طول خروج انگلیس از اتحادیه اروپا داشته باشد.

این در حالی است که، کاهش رتبه اعتباری انگلستان تنها چند ساعت پس از سخنان نخست‌وزیر انگلیس اعلام شد.

بر این اساس، نخست وزیر انگلیس طی این سخنرانی، از اتحادیه اروپا خواسته بود تا روابط تجاری کنونی با انگلستان را تا دو سال دیگر نگه دارند.

ترزا می نخست‌وزیر انگلیس در سخنان خود در ایتالیا از مقامات بروکسل خواست تا پیش از ماه مارس سال 2019 از قطع روابط تجاری با انگلیس خودداری کنند تا انگلیس با بحران اقتصادی مواجه نشود.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا