عرضه اولیه ششم، اول مهر ماه

عرضه اولیه ششم، اول مهر ماه

در ادامه عرضه های اولیه سهام شرکت ها، زمان و جزییات ششمین عرضه اولیه سال (بعد از به پرداخت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان و های وب ) مشخص شد.


زمان و جزییات عرضه اولیه ۱۰ درصد سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک مشخص شد و ششمین شرکت جدید و خاص، نیامده دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، در ادامه عرضه های اولیه سهام شرکت ها ، زمان و جزییات ششمین عرضه اولیه سال (بعد از به پرداخت، مبین وان کیش، هتل کوثر اصفهان ، چدن سازان و های وب ) مشخص شد.

به این ترتیب، قرار است شنبه آینده اول مهر، 10 درصد از سهام شرکت تولید و صادرات ریشمک در بازار دوم معاملات فرابورس واگذار شود.

این عرضه شامل 11 میلیون و 492 هزار و 822 سهم "دریشمک" است که به روش ثبت سفارش و در محدوده قیمتی 6607 تا 6740 ریال و با سهمیه 200 سهم برای هر کد حقیقی و حقوقی ، انجام خواهد شد.

این شرکت در صنعت دارو، از سال 1348 در زمینه تولید پودر و عصاره شیرین بیان از ریشه گیاه شیرین بیان در شیراز ( بعد از انتقال از تهران به شیراز در سال 1350 ) فعال بوده و در حال انتقال کارخانه به شهرستان سپیدان (با پیشرفت 52 درصدی تا سال گذشته ) است تا قادر به افزایش تولید از 1.6 به 3 هزار تن باشد.

سال مالی این شرکت 30 آذر و سرمایه آن بیش از 11.4 میلیارد تومان بوده و قرار است با افزایش 161 درصدی از محل سود انباشته و اندوخته به سرمایه 30 میلیارد تومانی افزایش یابد.

در ترکیب سهامداری، سرمایه گذاری تدبیر با 99.1 درصد مالک اصلی است.

"دریشمک" سود هر سهم سال مالی آذر 95 را 1474 ریال و سال مالی جاری را 1261 ریال پیش بینی کرده و در سه ماهه منتهی به 31 خرداد 431 ریال معادل 34 درصد را پوشش داده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا