شاه نشینی شمش فولاد خوزستان

شاه نشینی شمش فولاد خوزستان

دنیای معدن - شمش فخوز بالای ٢١٠٠ تومان جا خوش کرد و با توجه به روند افزایشی محسوس قیمت این محصول در ماهه های گذشته... طی معاملات روز جاری عرضه 5 هزار تن از شمش فولاد خوزستان به قیمت پایه 2150 تومان برای فروش در بورس کالا در نظر گرفته شده بود که با توجه به تقاضای متعادل برای این محصول معامله بدون تغییر نسبت به نرخ پایه انجام شد. لازم به ذکر است بر اساس آخرین پیش بینی شرکت بودجه را با نرخ شمش 1430 تومان برای هر کیلو بسته و از سوی دیگر بر اساس گزارش ماهانه منتهی به مردادماه متوسط نرخ فروش این محصول 1496 تومان بوده است لذا همان گونه که در نمودار نیز مشاهده می شود با توجه به روند افزایشی محسوس قیمت شمش فخوز در ماهه های گذشته؛ احتمال تعدیل مناسب در گزارشات آتی شرکت دور از ذهن نیست.

طی معاملات روز جاری عرضه 5 هزار تن از شمش فولاد خوزستان به قیمت پایه 2150 تومان برای فروش در بورس کالا در نظر گرفته شده بود که با توجه به تقاضای متعادل برای این محصول معامله بدون تغییر نسبت به نرخ پایه انجام شد.

لازم به ذکر است بر اساس آخرین پیش بینی شرکت بودجه را با نرخ شمش 1430 تومان برای هر کیلو بسته و از سوی دیگر بر اساس گزارش ماهانه منتهی به مردادماه متوسط نرخ فروش این محصول 1496 تومان بوده است لذا همان گونه که در نمودار نیز مشاهده می شود با توجه به روند افزایشی محسوس قیمت شمش فخوز در ماهه های گذشته؛ احتمال تعدیل مناسب در گزارشات آتی شرکت دور از ذهن نیست.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا