رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی:

۳۹ منطقه معدنی جدید در سنگان خواف شناسایی شد

۳۹ منطقه معدنی جدید در سنگان خواف شناسایی شد

گروه معادن - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: انجام مطالعه در منطقه سنگان سبب شناسایی ۳۹ منطقه معدنی امیدبخش در این منطقه شده است.

به گزارش ماین نیوز، راضیه علیرضایی اظهار داشت: در بخش صنعت خراسان‌رضوی دولت یازدهم 30 هزار و 426 فرصت شغلی در استان ایجاد کرد و میزان سرمایه‌گذاری نیز در این بخش 33 هزار و 813 میلیارد ریال بود.

وی تصریح کرد: 944 میلیون یورو ارزش ماشین‌آلات صنعتی وارد شده نوینی است که به خراسان‌رضوی وارد شده و 4 هزار و 490 میلیارد ریال ریال به واحدهای صنعتی تسهیلات داده شد و این تسهیلات به به واحدهایی اعطا شد که دارای مشکل نقدینگی بودند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با بیان این که 9 هزار و 200 نفر در معادن خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند، گفت: 10.9 درصد سهم ارزش افزوده صنعت خراسان‌رضوی ار تولید ناخالص داخلی و 1.07 درصد سهم ارزش افزوده معدن استان از تولید ناخالص داخلی است.

علیرضایی بیان کرد: 7 میلیارد و 341 میلیون دلار صادرات کالا از خراسان‌رضوی در دولت یازدهم انجام گرفته و همچنین میزان واردات به 396 میلیون دلار رسیده است که نسبت به دولت دهم 0.8 دردصد کاهش پیدا کرده است.

وی اظهار داشت: 99 محدوده اکتشافی از منطقه سنگان حذف شده و عموم مردم می‌توانند برای اکتشاف در این منطقه فعالیت کنند و انجام مطالعه در منطقه سنگان سبب شناسایی 39 منطقه معدنی امیدبخش در این منطقه شده است.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا