در کدال منتشر شد؛

انتشار عملکرد یک ماهه "سدبیر"

انتشار عملکرد یک ماهه

ارزش بازار سهام شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان در پایان دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه امسال به مبلغ 92 میلیارد و 959میلیون ریال رسید.

 

 شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان صورت وضعیت پورتفوی 1 ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 را حسابرسی نشده و با سرمایه معادل 102 میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه(سنا)، شرکت سرمایه گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با انتشار صورت وضعیت پورتفوی 1 ماهه خود اعلام کرد در ابتدای دوره یک ماهه گذشته تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 103 میلیارد و 726 میلیون ریال و ارزش بازار معادل 99 میلیارد و 999 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده معادل سه میلیارد و 322 میلیون ریال کاهش یافت و به مبلغ یکصد میلیارد و 404 میلیون ریال رسید و ارزش بازار آن نیز با کاهش معادل هفت میلیارد و 40 میلیون ریال معادل 92 میلیارد و 959میلیون ریال اعلام شد.

گفتنی است "سدبیر" در ماه گذشته تعدادی از سهام چهار شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل سه میلیارد و 486 میلیون ریال خریداری کرد و طی همین دوره تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل شش میلیارد و 808 میلیون ریال و مبلغ پنج میلیارد و 802میلیون ریال واگذار و از این بابت معادل یک میلیارد و شش میلیون ریال زیان کسب کرد.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا