بر اساس گزارش منتشر شده در کدال؛

"وصندوق" مرداد ماه هم خریدار بود و هم فروشنده

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در پنجمین ماه سال خریدار و فروشنده سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری های خود سودی کسب نکرد.

 

 

شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری صورت وضعیت پرتفوی سرمایه گذاری ها در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 را با سرمایه 27هزار میلیارد ریال منتشر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در ابتدای دوره یک ماهه منتهی به پایان مرداد ماه امسال تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده 14 هزار و 948 میلیارد و 942 میلیون ریال و ارزش بازار 37 هزار و 757 میلیارد و 502 میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

بهای تمام شده سهام بورسی این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده هیچ تغییری نکرد؛ در حالی که ارزش بازار این شرکت طی همین دوره 1هزار و 336 میلیارد و 994 میلیون ریال کاهش یافت و در پایان دوره معادل 36 هزار و 420 میلیارد و 508 میلیون ریال محاسبه شد.

"وصندوق" در دوره یک ماهه منتهی به 31 مرداد ماه 96 سهام یک شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 224 میلیون ریال به همان مبلغ واگذار کرد و از این محل هیچ سودی کسب نکرد.

این شرکت در دوره یک ماهه یاد شده تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده یک میلیارد و 224 میلیون ریال خریداری کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا