اعتبار ریالی پتروشیمی دهدشت ۱۰۰ درصد تامین می‌شود

اعتبار ریالی پتروشیمی دهدشت ۱۰۰ درصد تامین می‌شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: با توجه به مذاکراتی که با مدیرعامل بانک سپه داشتم، ایشان تعهد کرده که اعتبار پتروشیمی دهدشت در بخش ریالی به صورت ۱۰۰ درصد تامین است.

 

محمد شریعتمداری در بازدید از پتروشیمی دهدشت این پتروشیمی را در حوزه فعالیت های وزارت نفت عنوان و اظهار کرد: در دولت یازدهم کارهای خوبی اینجا آغاز شده و پروژه در حال فعالیت و بیش از ۱۰۰ نفر در آن مشغول به کار هستند.
وی با بیان اینکه همه امکانات اولیه برای بهره برداری از این پروژه فراهم است، بیان کرد: با آغاز ساختمان های غیر صنعتی و صنعتی زمینه اشتغالزایی بیشتری در این پروژه فراهم می شود.  
وزیر صنعت، معدن و تجارت مهم ترین مسئله در این پروژه را بحث فاینانس و تامین مالی آن دانست و گفت: باید صندوق توسعه ملی و بانک سپه با هم برای تامین آن مشارکت کنند.
شریعتمداری اظهار کرد: با توجه به صحبت هایی که با مدیرعامل بانک سپه داشتم ایشان تعهد کردند که اعتبار این طرح در بخش ریالی به صورت ۱۰۰ در صد تامین است و امیدوارم با پیگیری های نماینده کهگیلویه اعتبار ارزی مورد نیاز از صندوق توسعه ملی تامین شود. 
وی اجرای طرح پتروشیمی دهدشت را امید بخش دانست و گفت: مهمتر از اجرای پتروشیمی راه اندازی بخش های پایین دستی پتروشیمی است که باید از همین الان مقدمات آن فراهم شود.  
شریعتمداری در ادامه، معادن بوکسیت و فسفات چرام را یادآور شد و اضافه کرد: تمام تلاشم را می کنم که شرکت توسعه بخش معدنی (ایمیدرو) مستقر و بهره‌برداری از این معادن آغاز شود.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا