افزایش تقاضا در ترکیه باعث بالا رفتن قیمت بیلت شد

افزایش تقاضا در ترکیه باعث بالا رفتن قیمت بیلت شد

طبق ارزیابی متال بولتن بیلت وارداتی به ترکیه ۴۲۵ تا ۴۳۵ دلار CFR بوده است که ۱۵ دلار افزایش نسبت به هفته گذشته دارد.

 

منابع داخلی در روز پنج شنبه ۶ ماه جولای به متال بولتن گزارش دادند که افزایش قیمت قراضه باعث شد بیلت ترکیه در هفته گذشته به روند افزایشی خود ادامه دهد. تامین کنندگان بیلت در CIS در پیشنهاد های جدید خود قیمت ۴۴۵ تا ۴۵۵ دلار CFR را برای بازار ترکیه تعیین کردند که نسبت به ۴۲۵ دلار در یک هفته قبل با افزایش همراه بود.
بیلت وارداتی به ترکیه
با این وجود درشرایط کنونی ترکها تمایل بیشتری به خرید قراضه نسبت به بیلت نشان می دهند. طبق ارزیابی متال بولتن بیلت وارداتی به ترکیه ۴۲۵ تا ۴۳۵ دلار CFR بوده است که ۱۵ دلار افزایش نسبت به هفته گذشته دارد.
بیلت داخلی ترکیه
از سوی دیگر بیلت داخلی ترکیه نیز با افزایش همراه شد و به ۴۲۸ تا ۴۵۰ دلار تحویل مبدا رسید. شرکت کاردمیر، تولید کننده محصولات طویل در ترکیه در ۴ ماه جولای، فروش خود را با قیمت ۴۲۸ تا ۴۴۲ دلار تحویل مبدا، باز و پس از جذب ۳۰,۰۰۰ تا ۳۸,۰۰۰ تن سفارش به کار خود پایان داد.
شنیده ها حاکی از فروش ۱۰,۰۰۰ تن بیلت از سوی یک تولید کننده در اسکندرون با قیمت ۴۵۰ دلار تحویل مبدا در اواخر هفته گذشته می باشد.
بیلت صادراتی ترکیه
ارزیابی متال بولتن ازبیلت صاداتی ترکیه نیز در محدوده ۴۵۰ تا ۴۶۰ دلار FOB می باشد که نسبت به ۴۱۰ تا ۴۱۵ دلار هفته قبل با افزایش همراه شد.

 

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا