افزایش قیمت کلاف ورق گرم داخلی هند با سیستم مالیاتی جدید

افزایش قیمت کلاف ورق گرم داخلی هند با سیستم مالیاتی جدید

در قانون جدید مالیاتی فراگیر در هند، مالیات ثابت ۱۸ درصد تعیین شده است.

 

برخی از تولید کنندگان داخلی هند به دلیل کاهش هزینه های حمل خریداران در سایه قوانین جدید مالیاتی، قیمت کلاف ورق گرم داخلی را افزایش دادند.
در روز ۷ ماه ژوئن قیمت کلاف ورق گرم داخلی هند به ۳۳۰۰۰-۳۴۵۰۰ روپیه (۵۱۰ تا ۵۳۵ دلار ) تحویل مبدا در مقایسه با ۳۳۰۰۰ تا ۳۳۵۰۰ روپیه (۵۱۰ تا ۵۲۰ دلار) ابتدای ماه رسید. برخی تولیدکنندگان قیمت خود را افزایش ندادند و برخی به استناد به تغییرات سیستم مالیاتی وضع شده در ۱۰ ماه جولای سال جاری قیمتهای خود را اندکی افزایش دادند.
قبل از ماه جولای مالیات ۱۲.۵ درصدی از سوی دولت مرکزی و ۵ درصد مالیات بر ارزش افزوده از سوی دولت محلی و جمعا ۱۷.۵ درصد مالیات وجود داشت. در همان زمان در صورتی که بین ایالتها خرید و فروش کالا انجام می شد خریدار مجبور بود ۲ درصد مالیات بیشتر بپردازد که در این حالت جمعا به ۱۹.۵ درصد می رسید.
در قانون جدید مالیاتی فراگیر در هند، مالیات ثابت ۱۸ درصد تعیین شده است. با کاهش فشار بر خرید و فروش بین ایالتی انتظار می رفت قیمتها کاهش یابد. با این وجود به دلیل اینکه خریداران از پرداخت مالیات ۲ درصد در خرید از ایالات دیگر معاف شدند برخی تولید کننده ها تصمیم گرفتند این کاهش مالیات را با افزایش چند درصدی در قیمت محصولات تخت خود جبران کنند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا