آمادگی مجلس برای حل و فصل مسائل اقتصادی و موسسات مالی با همکاری دولت

آمادگی مجلس برای حل و فصل مسائل اقتصادی و موسسات مالی با همکاری دولت

نماینده مردم زنجان در مجلس گفت: آماده‌ایم تا در صورت همکاری دولت با ارائه طرح‌های کاربردی اقتصادی و بانکی مشکلات این بخش را حل کنیم.

علی وقف‌چی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به جلسه اخیر نمایندگان مجلس با رئیس دفتر رییس جمهور، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: در آن جلسه مطرح کردیم که آماده هستیم با ارائه طرح‌های کاربردی مسائل اقتصادی، اشتغال، بانک‌ها و موسسات مالی را در صورت همکاری دولت با برنامه‌ریزی‌های علمی و استفاده از نظرات علمای اقتصاد در کوتاه‌ترین زمان حل و فصل کنیم.

 
وی افزود:‌ این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که دولت هم عزم جدی برای حل این معضلات داشته باشد و مشکلات واقعی امروز را به فردا واگذار نکند.

 
نماینده مردم زنجان در مجلس همچنین بیان کرد: طی سال‌هایی که پس از جنگ می‌گذرد متأسفانه با برنامه‌های مسکنی و مقطعی وضعیت اقتصاد کشور نابسامان و ناکارآمد شده است. ما نباید به گذشته برگردیم، باید واقعیت‌ها را قبول کرده و جمعیت کشور را بدون توجه به نگرش‌های سیاسی در سازندگی کشور به صورت عملی سهیم بدانیم و امروز فرصت بزرگی برای تطبیق شعارها با عمل است.

 
این نماینده مجلس همچنین اظهار کرد: به نظر می‌رسد مشکلات موجود در حوزه اقتصاد به ویژه موسسات مالی و اعتباری باید به طور جدی در دستور کار دولت قرار گیرد تا نسبت به احقاق حقوق مردم گام‌های عملی برداشته شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا